Tuesday, October 16, 2012

Ubat!!

Sekarang memang musim..
kejap hujan..
kejap panas..

Nadrah kena makan 3 jenis ubat..kesian anak ibu..

ibu : nadrah sayang..kite makan ubat ye syg..nadrah good girl..syg ibu nak sihat cepat kann..

dan2 tu jugak terus nadrah tutup mulut...

sambiil makan ubat..kena selang seli tengok fav video nyee..

hari isnin minggu lepas, 
bawak nadrah pegi klinik..sebab selsema..

hari ahad baru2 ni pon sekali lagi bawak nadrah pegi klinik..
sebab dapat batuk berkahak pulak..

so, sekarang nadrah kena makan 3 jenis ubat!..:(

nak bagi nadrah makan semua ubat tu..makan masa lebih kurang 20 minit jugak laa..

mula2..
aku bagi nadrah makan yang paling manis dulu.. -nadrah ok..boleh senyum2 lagi 

pastu bagi nadrah makan ubat yg dah x berapa nak manis..-nadrah ok, tapi muka dah lain macam.

ubat yg ketiga tu..paling pahittt!!aku rase sikit.naik juling mate!dah la pahit..paling banyak pulak dos nye...alaaa..kesian nye anak ibu...yang ubat ni..mmg nadrah nangis ajee..:(
dah siap makan ubat..bagi nadrah tengok fav video die..utk calm kan die..
pastu..agak2 nadrah dah tak nangis..kena bagi susu..sebab nak hilangkan rasa pahit ubat..

boleh tahan la besilatnye nak memberi anak makan ubat...


**************

Hari ni 16 Oct dah rupenye...hehe..telupe pulak!! kan dah kena perliiii!!



9 comments:

Tukang Karut said...

pipinya sejambak betul ni...

Aisyah Ahmad said...

TK : boleh tahan la sejambak nye..nanti bby TK suruh wife bg fully BF jek yekk..dapat lah bby pipi sejambak..hehe

hu[d]etx said...

Nadrah muka Aki dia! Hihihi!

Kakzakie said...

Sya... dari dulu anak-anak kakak dapat ubat biasanya manis. Kesian Nadrah ada dapat satu ubat yg pahit.

Harap pipi montel tu tak susutlah sebab selsema kan.

fiza said...

Alalala..siannya dia kena makan ubat. Pandai plak tu tutup mulut @_@. Get well soon baby.

Salam kenal. Dah follow sini.

MANISAH said...

Alahai cucu `grand mummy' (ahaksss!). Dah besar tapi tak pernah jumpa. Dapat tengok online saja.

eyndayusoff said...

Memang tak suka kalau anak2 dapat ubat pahit atau yg tak sedap especially ubat batuk & antibiotik...kesian nak suruh telan..

Nasuha said...

kesian dia. semoga sihat slalu hendaknya.

lepakk.com said...

Alahai comelnya...kesian kena makan ubat..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: