Thursday, October 11, 2012

Konvokesyen

Hari ni suami aku ade seminar ke taklimat ape ntah pasal ISO..
so...katenye..
"syg..hari ni abg x balik breakfast and lunch ya..so, tak payah masak untuk abg.."
hiphiphooreyy la aku ni..
bagus tau...suami aku ni..macam tau2 jek hari ni aku nak golek2 ngan nadrah..

sekarang kan musim bebudak U duk konvo..
jadinye, Rabu (3okt 2012) minggu lepas,
aku n family pon pegi la majlis konvokesyen adik aku kat
Universiti Malaya..

amboii..seronok tau aku tengok..
terus feeling2 zaman aku konvo..wahh..tak nak kalah tau memasing..
baju..kasut, tudung..semua lah.wajib baru ok!
macam ala2 nak raye gitu...

ape2pon..memang best sangat hari konvo tu tau!
seronok..dapat jumpe kawan2..amik gambar macam retiss..
dapat bunga banyak2..
best la! rase nak konvo lagi pulak..

Tahniah untuk adik aku..
Mohd Firdaus Ahmad..mudah2an senang dapat kerja yek..





7 comments:

Ezy Chiaki said...

tahniah utk adik!!!
hehe

Tukang Karut said...

agak2 la golek2 tu...

Aisyah Ahmad said...

cik ezy : hehe.tenkiu..

TK : jeless letewwww

Mia Kassim said...

Tahniah untuk adik awak.....salam kenal dan follow.....

Aisyah Ahmad said...

tq mia..:)
salam kenal nfollow jugak..hehe..tq ya..:)

munna said...

tahniah utk adik.... teringat zaman kak munna dolu2

Aisyah Ahmad said...

kak munna : kannn.best konvo kann

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: