Tuesday, October 16, 2012

Ubat!!

Sekarang memang musim..
kejap hujan..
kejap panas..

Nadrah kena makan 3 jenis ubat..kesian anak ibu..

ibu : nadrah sayang..kite makan ubat ye syg..nadrah good girl..syg ibu nak sihat cepat kann..

dan2 tu jugak terus nadrah tutup mulut...

sambiil makan ubat..kena selang seli tengok fav video nyee..

hari isnin minggu lepas, 
bawak nadrah pegi klinik..sebab selsema..

hari ahad baru2 ni pon sekali lagi bawak nadrah pegi klinik..
sebab dapat batuk berkahak pulak..

so, sekarang nadrah kena makan 3 jenis ubat!..:(

nak bagi nadrah makan semua ubat tu..makan masa lebih kurang 20 minit jugak laa..

mula2..
aku bagi nadrah makan yang paling manis dulu.. -nadrah ok..boleh senyum2 lagi 

pastu bagi nadrah makan ubat yg dah x berapa nak manis..-nadrah ok, tapi muka dah lain macam.

ubat yg ketiga tu..paling pahittt!!aku rase sikit.naik juling mate!dah la pahit..paling banyak pulak dos nye...alaaa..kesian nye anak ibu...yang ubat ni..mmg nadrah nangis ajee..:(
dah siap makan ubat..bagi nadrah tengok fav video die..utk calm kan die..
pastu..agak2 nadrah dah tak nangis..kena bagi susu..sebab nak hilangkan rasa pahit ubat..

boleh tahan la besilatnye nak memberi anak makan ubat...


**************

Hari ni 16 Oct dah rupenye...hehe..telupe pulak!! kan dah kena perliiii!!



Thursday, October 11, 2012

Konvokesyen

Hari ni suami aku ade seminar ke taklimat ape ntah pasal ISO..
so...katenye..
"syg..hari ni abg x balik breakfast and lunch ya..so, tak payah masak untuk abg.."
hiphiphooreyy la aku ni..
bagus tau...suami aku ni..macam tau2 jek hari ni aku nak golek2 ngan nadrah..

sekarang kan musim bebudak U duk konvo..
jadinye, Rabu (3okt 2012) minggu lepas,
aku n family pon pegi la majlis konvokesyen adik aku kat
Universiti Malaya..

amboii..seronok tau aku tengok..
terus feeling2 zaman aku konvo..wahh..tak nak kalah tau memasing..
baju..kasut, tudung..semua lah.wajib baru ok!
macam ala2 nak raye gitu...

ape2pon..memang best sangat hari konvo tu tau!
seronok..dapat jumpe kawan2..amik gambar macam retiss..
dapat bunga banyak2..
best la! rase nak konvo lagi pulak..

Tahniah untuk adik aku..
Mohd Firdaus Ahmad..mudah2an senang dapat kerja yek..





Cikgu BM pening!

Suami sama anak aku dah selamat berdengkur!
hye korunk!!makan apew hari nyhh??
apeww??tark makan lagiw keww??
jangan larhh macam toehh..
ke nak aq blanjeww?
bleh jerkk..
lain tahun yeww..kbai..
perasaan bile baca bahasa alien ni???
kalau tanye aku..
memang aku nak suruh orang yang tulis tu..
masuk darjah satu semula..

kalau macam ni..mak bapak nak salah kan siapa??
cikgu BM jugak ke??

selamat menjawab soalan dengan cemerlang gemilang terbilang 
diucapkan kepada calon PMR 2012..

paper BM dah lepas kan?
harap cikgu BM tak pening menanda!



Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: