Thursday, March 22, 2012

auuuu chaakk!!

Auuuuu Chaaakkkk!!

hehehehe...

saya??

eh..sihatt....ALHAMDULILLAH..berat sekrang BARU naik 92.5KG..;p
maunye tak sihat kan...biasa la tu..orang berbadan 2...macam ni lah..alasan!!!ceittt

berat baby baru 1.03KG..
dan ayat power dari suami saya..

"eh sayang..berat baby baru 1.03KG...maknanya??" (sambih menyengeh perli)

ceittttt..
*saya diam..tak jawab ape..dan buat xreti + tak dengar..terus ajak tukar topik perbualan...

barang baby dah beli..
dah basuh..
dah letak kereta satu beg yg isinya barang baby + barang IBU nyee (awwww..ibu ok...ibu...)
maklumlah..dah masuk 7 bulan berbadan 2..
mesti nak kena sedia semua barang2 tu kan..


p/s:
doakan saya...
semoga mudah mekahirkan anak solehah ini...
semoga saya rajin lagi update blog lepas ni....

5 comments:

.: iEyLa :. said...

hope sume yg terbaik tuk u dear...
jage kesihatan u ngn baby tau.. :)

aisyah ahmad said...

tq dearest ieyla..
:)

Tukang Karut said...

errrr... aku tak nak buat kesimpualan pasal berat tu...

aisyah ahmad said...

TK:
tak pe TK..

buet tak tau yooo...kihkihkih

Ann Ishak said...

harap2 yang terbaik saja ye...sihat baby sihat ibunya sekali

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: