Thursday, July 7, 2011

Suami Impian!!

Salam 4 all...

hehehe..ini namanye..entry mengada..

orang gatai nak menikah..memang gini..;p

satu masa dulu..sebelum saya jumpa Mr. Right saya..
saya suka berangan tau..
saya berangan...
nak ada suami yang....

1..Boleh imamkan solat saya

2..Boleh tegur salah silap saya

3..Boleh terima saya dan family saya semahunya

4..Boleh cakap orang putih..(hahah..mengada kan!!sebab..saya tak pandai omputih..tapi saya sangat suka bahasa omputih tu dan pernah berangan nak ada anak yang boleh cakap omputih)

5..Rumahnya dekat dengan rumah mak abah saya...heheh.sebab bila balik raya..tak payah la nak masam2 muka kan..lagi pon..sakit demam family kita..senang kita nak berulang kan..:)

6..Mak abah saya senang dan comfort dengan dia

7..Umur nya sebaya atau tua dari saya...

8..Lebih TINGGI dari saya...

9..Romantik sakan!!!hahha!!sebab saya tak romantik..so..kena lah cari yang romantik kan..

10..Penyabar..sebab saya ni emosi mengada sikit

11..Bertanggungjawab

12..Boleh jaga saya masa sihat dan sakit..

13..Ikhlas menyanyangi saya

14..Boleh tolong didik anak dengan ilmu agama..

15..Boleh tolong saya untuk rasa Syurga ALLAH...

******

Tunang saya???harap2 apa yang saya nak tu semua ada pada dia..
tapi yang pasti..No 8 tu..mmg tak dapat la..hahhaha!!orang kata..isteri tinggi..murah rezeki..ntah dalil mana dipakai nye..hehhe..tak pe..saya terima..:)

SEKIAN..:)

21 comments:

tqahmisdar said...

abah tqa lg rendah dr mak tqa..boleh kate murah rezeki jugakla.. =)

Cik SHiNJU said...

xpe..isteri lebih tggi jodohnye berkekalan dan murah rezeki.. org tua2 la yg kata... :)

Miss Sunshine said...

takpe.. abah kita pun rendah sikit dari mak... InsyaAllah murah rezeki... hihi.. ^_^ tetiba teringat sesuatu pasal suami impian ni.... Org kata, yang kita tak nak tu akan dapat, huhu, memang dapat pun..hihi ^_^

aisyah ahmad said...

tqahmisdar:hehehe..harap2 nye gitu la..hehe

aisyah ahmad said...

cik shinju: wahh murah rezki yekk..alhamdulillah..hehe..tapi kan cik shinju..tu org tua2 kate..orang muda2 tak kate ape ke??heheh

aisyah ahmad said...

miss sunshine:hehehe..betol3.ape yg kite tak nak tu la yg kite dapat kan..

boleh tak AA kate AA tak nak duit??hehe..dgn harapan dapat banyak duit..wakaka

Nasriq said...

errr... banyak nya nak...

JONY AL BUAYAK said...

hahhaaha demand ke hape

aisyah ahmad said...

TK:hahahah..kan da cakap..ni entry ngade..hehe

aisyah ahmad said...

JAB:hahaha..saje demand..tapi ape yg ALLAH bagi..terima aje..:)

ctmarqonah said...

Ececeecece... Menghitung hari la ni kan kan kan????

dwaty said...

semoga aisyah ditakdirkan tuk nya...

aisyah ahmad said...

ctmarqonah: hehhee..beser la babe..:p

aisyah ahmad said...

dwaty: alhamdulillah..AA sgt bersyukur..:)

zati embong said...

AA,xletak ke gmbar tunang AA?hihi.

aisyah ahmad said...

Jat:hehehe..tak dok la jat..nak begambar be2 pon segan megan lagi..hehhe

aisyah ahmad said...

Jat:hehehe..tak dok la jat..nak begambar be2 pon segan megan lagi..hehhe

Mr iz said...

he he he he... eh saya memng ketegori macam tu lah..he he he ..perasan lah pulak Ah tat ni...he he he... janji sayang... he he he...tak lama je lagi tu... yang makan tempoyak tak masuk list pun...he he he

aisyah ahmad said...

Mr. iz:hehehe..lupe plop nak masukkan makan tempoyak..hehe

Prince Halilintar said...

terima seadanya je la bakal pasangan..yg penting bahagia kan..hehe

aisyah ahmad said...

prince halilintar:betol2...hehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: