Monday, July 25, 2011

Makan Saje!!

Semenjak 2 menjak ni..

tak ada kerja lain melainkan tido..

tak ada kerja lain melainkan makan..

tak ada kerja lain melainkan tido..

tak ada kerja lain melainkan makan..



argghhhh!!!

memang spesis biawak la!!

********************
Fakta:
Petang tadi, saya baru mengerjakan:

1. Curry Mee (mangkuk die bapak besar..ala2 mangkuk nasi jek)
2. Fries (Mintak saiz 's' tapi yang datang saiz 'L'..rezeki.jangan di tolak)
3. Choc Indulgence (ini memang tak mampu nak makan sebuku la..satu slice aje..tapi pepaham jek la size die kan.muakkk...ecececehhhh..muak2 pon selamat jugak ke dalam..)

*gile punye melantak..macam tapir!!!

SEKIAN..

10 comments:

zati embong said...

jat kalau dpt choc indulgence, terus laju2 sumbat dlm perut.xtoleh kiri kanan.tp last2 still xkn dpt abeskan.haha.psiko betul

aisyah ahmad said...

jat:
heheh..betol3...sgt sedap..tapi AA tak macam jat..AA tetap pelahap...hehe..

Tukang Karut said...

jaga jaga ha... takut tercabut benang baju pengantin nanti....

Mr iz said...

tu dia...he he he... tak pa selagi boleh pulun kasi pulun... jangan nanti mengomel sendiri udah le...he he he

aisyah ahmad said...

tukang karut:
hahahah...kene standby jarum sama benang la nanti kan..kihkihkih

aisyah ahmad said...

Mr Iz:
heheh...
mengomel sendiri tu tetap ade..tapi tu la..tak dek kesedaran sivik..susah...hehhe

Bigdaddyz said...

peh...dasyat kemain lagi...hehe

Prince Halilintar said...

jgn mcm tu selalu kene exercise jgk baru bdn kekal sihat..insyallah

aisyah ahmad said...

Bigdaddyz:
heheh..memang dahsattt oo..nasib le ade jugak orang nak..hehe

aisyah ahmad said...

Prince Halilintar:
hehhe..exercise mata jek PH..pejam celik..pejam celik..hehe..

bawkkk..AA akan cuba exercise..jom angkut kayu balak!!hehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: