Tuesday, July 5, 2011

Lama menyepi..


Salam 4 all..

heheh..lame nye tak update blog kan...
lame jugak tak jalan2 blog kawan2 kan..
kejam nye saya kan..

ok2..saya ada alasan yang baekkk punyeee...
kenapa saya tak update blog..

sebenarnya..
saya..

...
...
...
...
...
...
...


saya..
...
...
...
...


Saya bertunang!!!hehehhe..macam kelakar jek kan..
ye la..selama ni..sibuk aje entry saya nak manikah memanjang kan..

Jangan pelik bile masa saya bercinta...
hehe..

sebab nye...
saya dgn tunang saya baru kenal 2 bulan..
hehhe..

macam mana kenal??

FAMILY ARRANGE!!!

hahahah..kelakar jek kan..
macam orang dolu2..

tak pe kan..bercinta sakan lepas kahein lagi seronok kan..:)

dan saya akan menikah pada 16 September 2011..

nanti saya cerita macam mana boleh TERbetunang dengan mamat ni..:)

next entry ya..:)

nak tengok gambar majlis betunang saya..
SEKIAN..:)

**sebelum ni..suke sangat nyanyi lagu cari jodoh by wali band tu..hehhe

13 comments:

Nasriq said...

wuuuuuaaa... tahniah tahniah...

aisyah ahmad said...

hehehe..terime kaseh wahai TK..nanti jemput datang yekk..nnt AA nak alamat..nanti la..nanti...hehhe

Cik Ezy said...

tahniah!
arap bhgie selamenye..
=)

aisyah ahmad said...

tq cik ezy..:)

cik ezy pon di jemput datang nanti yekk..:)

Mr iz said...

wah patutlah sunyi je ... he he he tahniah la ye cik aisyah ..tak lama lagi dah bergelar puan... tek bercinta lepas kawin lagi serono..he he he.. kita serupa la cik aisyah..say dulu pun family yang arrange..he he he... restu keluarga itu lebih berkat ...he he he... tahniah ye...

arika_aufa arissa said...

betul kak brcinta lepas kawin lagi seronok tau...semoga akak bahagia2 selalu tau..nice sgt gambr tunang tu..;)

zati embong said...

waahh AA congrats!hihi

aisyah ahmad said...

Mr. Iz: heheh..time kaseh Mr. iz..nanti jemput datang yekk..:)

aisyah ahmad said...

atikah: thanks tikah..:)..seronok ye..hehe..tikah pon jemput datang yekk..:)

aisyah ahmad said...

Jat: Time kaseh jat!!hehe..jat pon..nanti datang yekk..:)

ctmarqonah said...

Waaaaaaa.... dh tunang dh ko.. Thniah taw!!! hhuuhhu... lps raya ko nikah ea?? Selamat ea!!!!

aisyah ahmad said...

ctmarqona:yeaaa sayang..tq yekk..:)nnt jemput yekk

ctmarqonah said...

I'Allahhhh....

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: