Monday, April 25, 2011

Zoo Negara

Masih sedang bermeeting..tapi orang lain tengah makan..saya tak makan...pecaya tak??tak pecaya sudah..

Dah lama sangat rasanya tak pergi Zoo Negara tau..Mingu lepas kepada minggu lepas...
Saya pergi zoo tau..mak aiii..mahal nye la tiket die kan..tapi tak apa..demi binatang2 yang ada dalam tu..saya pasrah..**pasrah laaa..sebab mak saya yang belanja..;p

Masuk dalam zoo..teringat masa mula2 kaki langkah masuk zoo 15 tahun lepas..tak banyak pon perubahan...

eh..malas nak cerita..jom tengok gambar ahli zoo nak????

Zirafah ni panjang ke tinggi??

elleehhh..eksyen je die..boleh bediri sebelah kaki..saya buat kanggg

ehhh..ni bukan ahli zoo ok!!ini Khaled al-Waled..penyebab utama saya ke zoo..nak suruh dia kenal binatang..tapi malangnye..die macam tak berminat denan semua binatang..kecuali BADAK!!adik saya kata sebab badak macam saya!!ceitt!!!

Heyy!!turun la!!jatuh nanti!!sakit ooo..

Anak rusa nani..baru tumbuh ekor...

Biawak pon nak jakon ke??

Buaya terkerdil di dunia katanya...kecik2 pon..kalau die gigit..mau cacat kite..

ini untuk mina!!!hehe

ni pon boye!!boleh tak nak buat macam sangkancil tu??satu dua tiga lekok!!

Orang putih kata snake..orang melayu panggil ape??

tadi anak die..ni mokcik die...

ni pulak moyang kepada nenek mokcik die..sebab tu besar..;p

boyer lagik!!

spesis hampir pupus katanyaa...

Kangaroo ke ape??

ini peberet saya ni!!bendera pahang bergerak!!;p

Badak!!comel la jugakk..

malu2 pulak die..tak jadi nak ngorat..

pinggu!!!!sangat kiutt!!

rombongan cik Esah ke ZOO NEGARA


SEKIAN..:))

13 comments:

zati embong said...

hihi.jat lagi lama x jejak kaki ke zoo tau aishah.xtahulah bila lagi nk ke zoo.bila ada anak kot.haha

Nasriq said...

jat dan AA: rumah aku belakang zoo negara ni jea... tapi tak pernah nak pergi jugak... muhahhha...

aisyah ahmad said...

Jat:=))нi..=)) нi.º°˚˚˚°º=)) =)).so jat..cepat2 lah ade anak yekkk...;p

TK:rumah belakang zoo??waaa...best nye..hari2 la dgr rimau mengaum yek TK?..

ctmarqonah said...

Uwwwwaaaaaa!!!!! Pegi zoo xajak aku... Aku smpai ke besar (ekceli dh tua) ni pn masih suka pegi ke zoo... Zoo pilihan.... Taman Teruntum... Heheheheh... Ok la 2...

aisyah ahmad said...

ctmarqonah:tau tak pek..bestt wehh g zoo..tengok 'kawan2 lame' secara live!!hehe

KUREKURE COMEL said...

wahhh...kurekure la...hehehe...
maksedara nye yg suka lbh pegi sana...hehehe....


mina penah pegi sana sekali je seumur idup...ok dah tu...hihihi...



p/s:tuan blog tu sengal ckit...dia udah private blognye...hihihi

aisyah ahmad said...

mina:..hehe..mmg pon..mak sedarenye yg over tau..tengok tu jakun..tengok ni jakun..hehe

ok la tu pernah jugak pegi kann...

ooo..tuan blog tu sengal rupanyee...heheh

Amoi said...

tak pernah pergi mana mana zoo.

sedihhhhhh

LindaRahim said...

hmmm.... sib bek bgth...lau x sy pon x th name binatang...hihi...

aisyah ahmad said...

Amoi:alololo..kecian iee...nak pegi nak??jom2..AA bawak pegi balik kampong AA..safari lagi tau..ade ular..biawak..lembu..kebau..monyek..kera..binatang haram tu pon ade tau..oopss..hehe

LR:hikhikhik...
nak tau lagi LR??
jom kite wat lawatan sambil mengenal ke zoo nak?;p

HonEyBuNNy said...

lama sudah xg zoo...

Pinggu tu sangat comeiii...

aisyah ahmad said...

Honeybunny:mmg pon..pingu tu comei giloss...geram nak dukong bawak balik..hehe

RaraTan said...

woa... lme tak jejak kaki ke zoo. hahaha. rindu kat 'kawan2' kat sane. huahaha

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: