Thursday, April 14, 2011

Tarik Nafas Jangan Hembus!!

..."Tarik Nafasss....lepas....
tarik nafassss...lepas....
ok kali ketiga ni...kamu tarik nafas...
jangan lepas selagi saya tak kata lepas....
okayyy..sekarang..lepas..dan jerit sekuat hati kamu..."
haaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!*tanpa perasaan*

Pernah alami situasi di atas??benci tak rasa??ke seronok??
Lain orang..lain perasaan kan..korang nak suka..tak apa..silakan..:)

TAPI Saya benci arahan tu..mana tak nye..naik bosan dah saya..dari Taski sampai lah masuk U..masih ada lagi pesen gitu punye instruction tau..

Biasanya saya buat action macam tarik nafas..padahal elok jek benafas nye pon...bukan ape..jage hati instructor kan..kesian pulak tengok dia semangat sorang2 kat depan tu..

Agak nya..akibat saya tak suka buat senaman tarik nafas tu..
antara punca saya semput sampai sekarang..
padan muke!!

Cakap Depan Cermin : Kalau anak murid ko tak dengar cakap ko..ko jangan bising pulak yek..

SEKIAN..:))

11 comments:

Nasriq said...

hoho... terikut jugak arahan tu!

aisyah ahmad said...

ngeh3...bagus3..dengar kate si Tukang Karut ni..

KUREKURE COMEL said...

hahaha..ni mesti AA buat kat anak murid kan...hehehe....


murid2 takmau dgr ckp cikgu AA ni...
sila buat blur ye semua...hahaha...

.: iEyLa :. said...

haha..xpasal rse nk joging je mlm ni..haha...
AA..klau ank murid xnk ikot jgn marah diorg..da paham kan..hihi

.: iEyLa :. said...

haha..xpasal rse nk joging je mlm ni..haha...
AA..klau ank murid xnk ikot jgn marah diorg..da paham kan..hihi

Mr iz said...

he he .... nasib baik tak terkena...he he... ni mesti anak murid tak ikut ni...he he ... ke cikgunye layan diri....he he he

ctmarqonah said...

Jgn kate dari Taska sampai U je.... Aku pegi kelas aerobik pun pesen gitu la jgk... Tarik... hembus...tarik...hembus... Yg paling xthn, kena thn 2 la... Heheheheh... But actually its really good for us... :)

aisyah ahmad said...

mina:hehe..tau tak pe..AA buat kat anak murid..tapi nasib le depa respon..kalo depa wat dekk..mmg kene pelangkong dgn AA..hehe

aisyah ahmad said...

ieyla:hehe..sbb AA yang dah wat gitu kat cik gu AA..mesti anak murid wat gitu jugak..hehe

aisyah ahmad said...

Mr Iz: berani anak murid AA tak ikut??hehe..dgr bunyi tapak kasut pon diorang dah lari..hehe

aisyah ahmad said...

ctmarkonah: tu la pasei wehh..bosan doh aku ni ha..wat mende tu le..hehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: