Saturday, April 30, 2011

Sebenarnya.......

Sebenarnya....






Sebenarnya....






Sebenarnya....







Sebenarnya....







Sebenarnya....






Dragon Ball ada 7 bijik kesemuanya...



Haihhhh...apekejadah ni??
Masa zaman kegemilangan cite Dragon Ball*saya tak layan cite ni*..saya sokmo je kena dengan kawan2 saya...tetibe jek datang kat saya..cakap ayat...

"weh...ko tau tak?.."

"...tau ape??.."

"...Sebenarnya............*muka dia serius*.."

"..Sebenarnya ape wei????*saya cuak*.."

"..Kalau aku cakap ko jangan marah ye aisyah..."

"..cakap jek la..aku tak marah *dalam hati dupdapdupdap*..."

"...Sebenarnya aisyah...*diam*....Sebenarnya...Daragon Ball ada 7 bijik kesemuanya..ko tau tak??..."

"...&^%#*&@$!!!!!.."

Sumpah rase nak jek rase saya lempang die laju2 empatpulohsembilan kali!!


Ehh..korang pon rasa nak lempang saya ke??

ok..saya nak tadah muka ni...silakan..................

;p

motif entry : tak bermotif


SEKIAN..:)

18 comments:

Cik Ezy said...

kalo nk join tentang sepuluh 2 boleh..
boleh je nk copy paste..
hehekk..
=)

Nasriq said...

Moh makan kek restoren hafis malam ni...

liyana said...

sbr jerla..haha

Rozami said...

haha
merepek ja keja

HonEyBuNNy said...

sebenarnya...


sebenarnya....

senebarnya....

sebenarnya.....

ila xmarah pun...hehe

.: iEyLa :. said...

huhu...ni memng tahap nk kne la ni..haha

Encik MamaT said...

hehe... mmg pemes abis ayat ni dulu.. hehe.. kadang tu rasa nak lempang pun ada kalo terkena.. hehe

aisyah ahmad said...

cik ezy:tenkiu yekk..AA copy yekk..:))

TK:alamak..sei kat alor gajah la TK..len kali AA tuntut yekk..;p

liyana:hehe..sabar..sabar yekk..;p

rozaimi:hehe..merepek kadang2 seronok tau..hehe

honeybunny:bagus...penyabat ila ni tau...kenan nak wat adik ipar..;p

ieyla:*larikkk!!!*

Encik Mamat:hehe...tapi sila la jgn lempang kuat2 yekk..;p

IMANSHAH said...

Kalau ada masa nak jemput join contest

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

Farhan Zulhusmi said...

terkena sy..ingatkan apa tadi..rupanya nak cerita dragon ball ada 7 biji je..hehehe

Ezay Hadry said...

haha lama tak tengok citer tu..fames tu dlu..sampai tak pegi sekolah tengok citer tu..

republik n9 said...

daaann...


sebenarnya...

ku mengharapkan senyuman manismu itu...


hahahah

salam kenal ;)

mai meowmeow said...

sebenar nyeeee .

sebenar nyeeee .

saya nak .

sebenar nyeee .

alaaaaa ! lupa pulak nak comment apa !

zati embong said...

haha.betul2.zaman dulu 1 family plus ma ayah menghadap dragon ball.sanggup bngun awal pagi semat2 xnk lepas tgk O.o

ctmarqonah said...

Hahahahahah!!!!! Mase kena dlu mmg nk lemlang je laju2 even lecturer pn penah ckp mcm 2... Isy isy isy...

aisyah ahmad said...

iman shah:ok..thanks ye..nnt free sy wat yekk..

Farhan Zulhusmi:hehhe..iye..nak cite pasal dragon ball jekk..ade 7 bijik sebenarnye..

Ezay hardy:wahhh..sampai monteng bagai yekk..hebat2 penangan DB ni kan..

Republik N9:oooo bulan...enggan bersama diriku lagi...;p..btw..selamat bekenalan..:)

Zati Embong: ni lagi hebat..1 family 1 dragon ball ni..hehhe

ctmarqonah:aishhh..lecturer jgn dilempang beb..ko cubit jekk..

Prince Halilintar said...

prince pon dulu mmg suke sgt kartun ni..ayat tu pon masih lagi digunakan klu borak2 gan kawan..ehhe

KUREKURE COMEL said...

hahaha...mina pun hangin je dulu...
cisss....geram tau.....


ada yg suruh pilih lagu raihan dgn mas idayu tu..lg geram...hihihi

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: