Monday, April 25, 2011

Mesyuarat??

Bangun pagi..kereta pulak buat hal..tension betol..
sabar aisyah ahmad..sabar...sabar..sabar..sabar.


Hari ni saya pergi kerja lambat tau..pukul 8.00..
Biasa nya pukul 7 saya dah atas jalan..
seronok jugak ye pegi kerja pukul 8 ni rupenye..
kalo kije pukul 9 mesti lagi seronok kan..kalo pukul 10..lagi lah bertambah seronok kan..
kalo tak kerja mesti beronok2 kan..
ehhh..merepek dahh...

Sebenarnya saya ade mesyuarat ni..
ekceli bukan mesyuarat sangat..
taklimat la..untuk Project-Based Learning..
apekejadah mende tu??
tak payah la saya explain ye..nanti kang muntah pulak korang bace..

Mesyuarat tu bosan kan??
Saya TAK SUKA attend mesyuarat..
Nanti die bebel sana..bebel sini..
BOSAN!!BOSAN!!
SEKIAN.

9 comments:

KUREKURE COMEL said...

mina pun tak sukeeee..sbb tu lah mina selalu ponteng...hahaha...gelak jahat tu..

zati embong said...

jat pun lambat hari ni!hahaha.rasa nk potong semua kereta je O.o

ctmarqonah said...

Aku pn same.. Pas 2 satu lagi xsuke pegi seminar... Hehehhehe....

Amoi said...

kalau kerja waktu petang lagi best kan? kehkehkeh


p/s: ai dah updated blog. [Genius Invention] Roti bakar bercorak comel lepas guna pembakar roti ini.

aisyah ahmad said...

mina:tau tak pe..AA ni bukan ape..mengenangkan AA ni orang baru..tu yang kadi 'skema' semacam..tak monteng bebagia..
baik lagi la kunonye..hehe

aisyah ahmad said...

zati embong:hehe..hebat nye Zati Schumacher ni yekk...tu habis meter la tekan tu yek zati..hehe

aisyah ahmad said...

ctmarqonah:seminar???mencik jugak!!tapi kalo seminar mencari suami sejati aku minat ooo...;p

aisyah ahmad said...

amoi:kerja petang best nye tak payah bangun awal..hehe..tapi bangun awal kan awek mude...nanti kijer petang awek tua la plak amoi..hehe ;p

ctmarqonah said...

Hahahahaha!!! Kalau seminar mncari somi.... Aku pn minattttt!!!!! Isyyyyyy gatai!!!!!

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: