Thursday, April 7, 2011

Ini Betul-Betul Fakta!!

4 Fakta yang pasti belum anda ketahui di dunia ini:

Fakta 1:
Anda pasti tidak dapat menyentuh gusi bahagian depan dengan lidah anda.












Fakta 2:
Setelah membaca Fakta 1 anda dengan bangga melakukannya
hehehe..
mengaku aje la!!









Fakta 3:
Setelah membaca Fakta 2, anda tersenyum dan dalam hati anda berkata:
"sial!!aku sudah dikenakan!!"
hehehe...
iyee kann...







dan.....






Fakta 4:
Setelah anda baca Fakta 3 anda berniat pula untuk menghantar bbm ini kepada 
kawan-kawan anda yang lain 
untuk kenakan mereka pula..
iyee..seperti saya kenakan kamu..



*******************
semalam saya dapat msg ni dari kawan saya..adeii..terima kasih la 
Puan Yam yekk..


ehh..lamenye tak dapat msg macam zaman enset baru2 naik dulu kan..alaa..msg yang ade teddy bear la..clown la..pastu ayat2 jiwang..pantun2 kelakor..macam2 lagi la..
ye la..zaman le ni..org hantar mms jek terus..tak pon 3g..tak dilayan nye dah msg yg ade teddy bear tu..enset2 canggih sekarang ni pun dah tak boleh baca msg2 gitu kan


**apa yang saya merepek??

SEKIAN:))



9 comments:

.: iEyLa :. said...

huhu...fakta anda ade kebenarannya...hakhak..terase sengal je duk ikot..dalam hati apsal xleyh..bole je..haha

Miss Sunshine said...

Best fakta ni... Terus hilang mengantuk jap.. sebab tengah gelakkan diri sendiri...

Mr iz said...

he he he he kena juga eden ni ...he he he... betulnye fakta tu..he he he... fakta no 1 tu... heran gak nape tak boleh.... boleh ape...he he he...langsung dicuba...last last terkena gak...he he he.... siuuuttt je...he he he

Nasriq said...

owh... kenapakah aku dapat menyentuh gusi itu... adakah??? tetttt!!!

nadyNad said...

hahhaaa

terkena! bang bang boom!

:")

KUREKURE COMEL said...

betul2....hehehe....

dlu rajin kat enset 3310...
rindu pulak rasanye..hihihi

aisyah ahmad said...

ieyla:hakhakhak..ieyla terkena jugak!!sori cygg..hehe

Miss Sunshine:Nak tolong gelakkan sekali boleh miss??hehe

Mr. Iz: AA seronok pasal Mr. Iz terkena..ngeh..ngeh..ngeh..

TK: Orang yang dapat menyentuh gusi adalah seorang yang DAPAT MENYENTUH GUSINYA..;p

Nad:heheh...tapi ni tak dek gorilla la..

aisyah ahmad said...

Mina: tu la pasal..sekarang ni..rase macam nak beli pulak enset 3310 tu..tak pon 3210 ke kan..huhu

EIGHT IS SAMANIAH said...

alaaa..mencik la..mak tertipu..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: