Thursday, April 21, 2011

Fesyen apakah ini??

Vroommm..vroomm..preehhhh(bunyi enjin mati)...vroommm..vrommmmm..preehhhhhh...vrommmmmmmmm..vroommmmmmmm...vrooommmmmmmm..*baru boleh jalan*
motor..kalau lame tak dihidupkan..memang semput2 sikit..
ade kaitan ke dengan lame tak update blog????
ntah..abaikan.

Sebenarnya..tadi saya ditag oleh junior saya dengan gambar ni..
dan terus tersengeh sambil geleng kepala saya dibuatnya...saya terfikir..kenapa fesyen ini yang dipilih oleh ramai wanita sekarang??kenapa???kenapa??kenapa??
Selesa kah si pemakai itu???


iyeee..memang tak salah si cantik semua nak berfesyen..tapi..yang salahnye..tak kena gayanya tu..konsep 'pakai tapi tak pakai' ni sebenarnya bukan cara yang betul untuk si cantik sekalian berfesyen...fesyen lain kan belambak lagi si cantik sekalian..si cantik sekalian..saya tahu kaki si cantik memang cantik..tapi tak perlu lah si cantik men'tiger show' kan kaki si cantik itu kepada khalayak...tak ada faedahnya pon wahai si cantik semua ...jadi...hentikan lah yek...kesian kat diri sendiri..kesian kat si hensem yang tak kelip2 mate melihat..ishh..ishh..ishh..


Saya minta maaf jika yang yang terasa..bukan niat untuk menghina atau ape2..cuma untuk sama2 kita fikirkan aje..Islam itu mudah..tapi jangan kita terlalu ambil mudah ye kawan2..:)

Semoga ALLAH memberi hidayah dan taufik ke atas kita semua..:))

pesanan untuk para lelaki..ini bukan pesanan dari saya..tapi pesanan dari Yang Esa:

“Wahai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan ahli keluargamu daripada api neraka, yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu berhala. Di atasnya ada malaikat yang amat kasar lagi keras perlakuannya. Mereka tidak mengengkari Allah apabila disuruh dan mereka tentu melaksanakan apa yang diperintahkan” [al-Tahrim 66 : 6]

SEKIAN..:))

11 comments:

KUREKURE COMEL said...

pompuan tu rasa kalao pakai cmtu nmpk comel kot....padahal....hhmm....

aisyah ahmad said...

AA pon pikir gitu mina..
ishh..kesian..kesian..kesiann dieee..

syai.nia.sharif said...

Fesyen lucah. HAHA :P
Geli teman menengoknyaaa "=.=

aisyah ahmad said...

itu le pasei...
awok tak gemor betui menengoknye..
tak sampai ati nak menengok..

Nasriq said...

fesyen macam ni la bagus... menaikkan nafsu lelaki! Lepas tu pakat ramai2 rogol... lepas tu termengandung pulok... lepas tu pakat ramai buang anak... lepas tu tak yea insaf, pakai seksi seksa meksa lagi... lepas tu... adei!!!

nadyNad said...

sekarang semuanye fesyen..
bukan nak sangat pakai tudung tu..

baik xyah pakai tudung kalau nak tiger tiger show..heee

notacinta: ni pun untuk ingatan kepada diri sendiri gak..mintak-mintakla kite bukan golongan macam tu


:")

aisyah ahmad said...

TK:tu la pasei..patu..salahkan org lelaki kannn..padehei salah diri sendiri x reti jage batas...nauzubillah...

Nad:fesyen mengade2 je tu..rase mcm depa ni hina Islam plak..ye la..pakai ketat2..tetibe jek betudung..ish3..

Mr iz said...

stailo la konon...he he he.... stail belengas nama nye ni...he he he he... tak pasal aku pun sangkut dosa kat mata....tak paham la... tak pasal bini aku jeling kat aku semacam je...he he he....

ctmarqonah said...

Aku sokong babe.... Pakai legging sama mcm xpkai seluar... Oooopppppssssss... Sorry kpd yg terasa...

aisyah ahmad said...

Mr iz:tu la pasal..sudah lah diri si pemakai tu wat dosa..die share pulak dosa dia dgn org lain..yang jadi mangsa siapa??Lelaki jugakk..kesian2..

Ctmarqonah:tu ar pasal..konpius aku..nak2 kalo yg pakei kaler cekelat macam kaler kulit tu..aiii..tak sampei hati nak nengok..huhu

ctmarqonah said...

Btul3.... Jgn la kite jdi mcm 2... Isy isy isy...

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: