Saturday, April 9, 2011

Di mana jiran saya??

Tiba-tiba je teringatkan jiran-jiran teman sepermainan..teman begaduh saya masa kecik dulu..

Mana lah pergi si kembar Marlina dan Marlini yang boleh dikatakan selalu jadi pak turut kepada saya ketika bermain masak-masak di belakang rumah...

Mana lah pergi Abg kepada si kembar Marlina dan Marlini tu pergi sekarang..dulu..saya rasakan dia lah makhluk terhensem pernah saya jumpa..agaknye sekarang ni..hensem lagi ke die??

Mana lah pergi adik Ati yang hampir putus jari telunjuknya selepas jari nya yang luka diikat dengan getah hampir setengah hari oleh dirinya sendiri yang kononya perasan doktor..

Manalah perginya si Abby yang lurus bendul..sampaikan apabila saya yang jahat ni menghidangkan beliau telur goreng hangus..habis juga dimakannya beliau..kesian..(tapi saya dengar, sekarang Abby ada di UIA..berkat makan telur hangit saya, dapat masuk U die...;p)

Manalah pergi Pina dan Wan n de geng yang pernah conteng belakang rumah saya dengan menggunakan krayon  dek kerana pertelingkahan kecil yang berlaku..dan tak pasal2 saya yang kena marah dengan mak sebab bergaduh dgn jiran..padan muke saya!!

Seronok nya kalau lah boleh buat reunion dengan mereka semua..lepak di Starbucks..ahh..mahal!!warung nasi lemak belakang sekolah...lepas tu bukak semua cerita lama..pasti seronok..

**kalau lah kalau mereka2 dia atas ada membaca blog saya.....

SEKIAN.....

4 comments:

Nasriq said...

dapat pulok nasi lemak lauk rendang kerang... ermmm...yummmyyy...

KUREKURE COMEL said...

hahaha...nakal betul...mina pun tak jumpa dah geng time kecik2...

rindu pulak...hihihi

Mr iz said...

he he he teringat pulak aku kat geng geng lama bila baca entry cik AA ni..he he he... kanangan manis yang akan manis selama lamanye...he he he nak nasi lemak juga ni...he hehe

aisyah ahmad said...

Nasriq: Kalau dulu..makcik tu tak dek jual nasi lemak kerang..sekarang mungkin dah ade..

mina:seronok kan kalu dapat jumpe kwn2 mase kecik..

Mr. Iz:Nasik Lemak.makan sekali sekala..ok la..hari2...jadi ahli bina badan negara la pulak nnt..huhu

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: