Monday, April 4, 2011

Bila nak menang ni??

Tak tahu lah bila tarikh tutup die..

Tapi apa yang saya tau..setiap hari ahad, saya akan singgah di Shell yang sama dan di petrol pam yang sama untuk bercakap ayat yang sama setiap minggu.."kasi hijau..penuh ya..kasi resit sekali.."'..sampaikan bangla tu dah kenal dah muke saya dan nampak jek kereta saya dari jauh..terus dia angkat tangan tunjukan arah untuk saya pergi ke petrol pam nombor 2 tu..sebab nye..itu aje minyak hijau shell yang ada di Jerantut..

Kalu dikira-kira..ntah banyak mana dah resit dan borang yang saya hantar..
Tapi sampai hari ni..tak pernah ada pon surat2 duit atau minyak pree sampai ke rumah saya..

Keciwa..

SEKIAN.

7 comments:

.: iEyLa :. said...

uwaa...pengisi minyak tegar tul ni..hihi...
xpe..de rezki t ade la tu..hehe

KUREKURE COMEL said...

haahaha...mina nak gelak besar dulu...

AA sama mcm mat....kemain isi byk2...
sekali hampa....

takpun dah habis tarikh...kihkihkih...

Nasriq said...

aku pun kuciwa... penat isi borang...

SyAkuRagi said...

aku tak tau ape cerita tapi nak komen gak..hahaha

Mr iz said...

he he he.... belum sampai lagi tu....ada rezeki ada la tu... he he he

aisyah ahmad said...

ieyla:hehhe..pengisi minyak tegar?hehe..tegar tak tegar memang kene isi ieyla..nanti kereta tesadai pulak..hehe

mina:tu la pasal mina..org yg mengalami jek yg memahami..hehek

nasriq: kenapa borang kite2 ni tak tepilih yek..

sakuragi: hikhik..tq sebab komen..

Mr. iz: harap2 ade le rezki tu..huhu

aisyah ahmad said...

ieyla:hehhe..pengisi minyak tegar?hehe..tegar tak tegar memang kene isi ieyla..nanti kereta tesadai pulak..hehe

mina:tu la pasal mina..org yg mengalami jek yg memahami..hehek

nasriq: kenapa borang kite2 ni tak tepilih yek..

sakuragi: hikhik..tq sebab komen..

Mr. iz: harap2 ade le rezki tu..huhu

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: