Wednesday, April 6, 2011

1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin

Terima Kasih Atiqah Nadzari sebab tag..


--> Klik sini <--

Haaaa...tu nak kate saya gedik la tu..sebab join contest ni kan...
ape..korang ingat orang tuo macam saya ni tak layak ke nak join contest sebegini rupe..
setelah dibace dalam syarat penyertaan..
tak ada pulak had umur yang ditetapkan..
tu yang bajet gedik nak join tu..
























Kepada yang ada rasa tiba2 nak menggedik depan cermin macam saya dan adik saya tu..
anda sangat di alu2 kan untuk join contest ni yek..



Saya nak tag:

KureKure Comel (hehhe..mina..layan kan aje..)
Tukang Karut (walaupon saya rasa macam tak kena jek kontes ni dgn die.;p)
Mr. Iz (ngeh3..bapak orang pon boleh join oo...)

6 comments:

KUREKURE COMEL said...

alamak..insyaallah...sbb mina susah ckit nak lepas pic....huhuhu...

aisyah ahmad said...

hehehe..dah tau dahh...heheh..tak pe..AA paham..:))

Nasriq said...

huhu... kena ker?

aisyah ahmad said...

sunat jekk..

hehe

EIGHT IS SAMANIAH said...

sy xda gmbor gojes dpn cermin la kak :P

aisyah ahmad said...

ehh..bukan ko dah sedia gojes ke non??hehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: