Sunday, March 6, 2011

PRK N28 Kerdau

Salam 4 all..

tibe2 je kan..lame tak update blog..lepas tu..update2..terus pasal Pilihanraya Kecil Dun Kerdau...sebenarnya, saya ni tak dek lah minat nak berpolitik bebagai..tapi disebabkan Kerdau tu bejiran dengan Jerantut..kena lah ambik tahu lebih sikit kan..

Setiap kali nak balik ke Jerantut, saya WAJIB lalu Kerdau...jadi..saya pon nampak lah jugak perbezaan SEBELUM PRK ni di adakan..antara perkara yang paling obvious sekali konpem la jalan raya kan..semua jalan sudah diturap...rasa macam hari2 nak lalu situ..sbb smooth aje..tak ade lagi lubang2..


Gambar ni saya ambik minggu lepas..'mereka2' tu sibuk duk nak turap jalan...TAPI yang peliknya..kenapa pulak nak pilihanraya baru sibuk nak turap jalan???jalan dibaiki sebab ramai menteri nak lalu situ sepanjang pilhanraya ke???sebelum2 ni..penduduk setempat yang hari2 guna jalan berlubang ade pihak berwajib kisah??
****************************
Gambar-gambar di bawah ni pulak..saya ambik semalam..masa otw balik ke Jerantut..meriah dengan bendera hijau dan biru..

Bulan mesti duk atas..:)

meriah nye bendera parti masing-masing

Dari sekecik2 bendera sampai ke sebesar2 bendera..:)

Sepanjang jalan

Pakcik tu tengah berkempen la tu..ntah ape la yg die merepek

Ini buat saya tergelak besar..HAHAHAH..cakap depan cerminkah mereka?

Berapa banyak la duit habis buat semua ni kan..

Bendera berkibar di angkasa..lambang negara gagah..;p

Besar lagi ade tak?;p

Bus pon banyak.bawak siapa kah??.jeng jeng jeng...
Ehh..kenapa banyak bendera hijau dari biru yang saya snap yek?hehhe..no comment..:)...Actually..saya bukan lah saya nak sebelahkan mana2 pihak..tapi..kita kena pilih pemimpin kita betul2..tak kira lah parti mana pon dia..asalkan sifat dan ciri2 seorang pemimpin tu ada pada dia dan bukan setakat cakap kosong..Kepada penduduk2 Kerdau..SELAMAT MENGUNDI..buatlah undian yang bijak..:)

**bukan senang nak jadi pemimpin..kalau setakat fikirkan gajinya yg lumayan..baik lupakan..yg penting..kena ingat tanggungjawab..sbb..pemimpin bertanggungjawab kepada setiap apa yang dipimpimnya..ingat!!silap langkah..menjawab lah anda di akhirat nanti..:)

PEACE NO WAR!!!:)))
SEKIAN..:)


4 comments:

KUREKURE COMEL said...

mina pun same.....sbb tu suka buat undi rosak...hehehe....


sbb kdg2 meluat la dgn janji2 manis..huhuhu..

aisyah ahmad said...

hehe..menci tau kat janji2 manis tu..xsuke..huhu

Mr iz said...

bila kita buat benda last minit...kena sound...he he he ..tp tgk la jelas kan...he he he pun sama gak ...last minitnye...hari ni lama ..eh eh eh besok dah baru...he he he... jgn jd mcm lagu tu sudah...angguk angguk... geleng geleng... he he he he.......eh sudah tukar ka...he he he he

aisyah ahmad said...

mr iz:tu le pasei..tak paham betui politik negara 1 malaysia ni..kadang2 macam kelakar kan..huhu

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: