Friday, March 11, 2011

Posto!!posto!!

|
|
|
|
|




|
|
|
|
|



|
|
|
|
|
|




Dekat seminggu rambut tak bersikat dan muka tak ditepek dengan segala macam krim sebab semuanya tertinggal di rumah Jerantut...

Saya PAKSA adik saya untuk pos jugak 'bekas sireh' saya ni sebab Ahad ni saya dah nak masuk maktab..memang selekeh la hidup saya kalau tak ade semua ni..dan sbb tu minggu ni orang tak ngorat saya sangat ;p saya sangat memerlukan semua ni..maklom lah...perempuannnnnn kannn..


S
E
K
I
A
N
:))

5 comments:

fatenhjikhsan said...

hye2...
maktab perguruan ea???
sy ade mohon lar..
doakan sy dapat ea..

KUREKURE COMEL said...

hehehe...blh pulak...barang penting blh tinggal yee...ni pikir ape la time tu kan...hehehe

Mr iz said...

he he .. pkir ke laut la tu kot...he he he...

ChAzStYlo said...

ingt entry pasal dapat adiah tadi huhu

aisyah ahmad said...

faten:i'ALLAH..dapat tu nanti..saya doakan..:))

mina n mr.iz:mase tu..duk memikir nak makan sambal hitam jek..sebab itu jek yg dibawak balik sini..;p

chazstylo: heheh..sape la nak kasi saya hadiah...huhu..chazstylo nak??;p

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: