Sunday, March 20, 2011

Lima Sebab dan Dot Dot Dot

Salam 4 all..

Akibat lama tak bukak belog sendiri dan belog kawan2..jadi macam ini lah..BELOG TAK ADA KEMAJUAN!!

OK, lupakan intro yang merapu tu ye..first sekali saya nak ucap terima kasih daun keladi lain kali tag lagi kepada Nadia...dan kerana di tag itu jugak lah..saya update  blog hari ni..

5 Nama Samaran:
1. Aisyah  
2. Siti 
3. Kakde
4. Ecah
5. Chah 

5  Tarikh Penting:
1. 3 Julai 1956
Tarikh lahir ABAH saya
2. 17 Nov 1955
Tarikh lahir MAK saya
3. 27 Dis 1981
Tarikh kawen mak abah..tak ada tarikh ni..maka takkan ada lah saya kan
4. 20 Nov 1984
Tarikh lahir SAYA
5.Semua tarikh yang berkaitan dengan CUTI!!..;p

5 Perkara Dibuat Semalam:
1. Pegi klinik sebab lelah + batuk + selema + pening
2. Pegi pejabat pos ambik Cek
3. Pegi deposit cek kat CIMB
4. Pegi 3 bijik rumah kenduri kawen
5. Melantak KFC pukul 10.30 malam

5 Perkara Buat Saya Gembira:
1. Dapat pergi umrah tahun lepas
2. Dapat duit!!;p
3. Dapat kerja
4.Saya ada mak, abah dan keluarga yang sangat sayangkan saya :)
5. Dapat bagi mak abah duit

5 Sebab Jawab Soalan:
1. Sebab saja suka-suka
2. Sebab tak ada idea nak update  blog
3. Sebab mata tak mengantuk
4. Sebab saya hargai orang yang tag saya
5. Sebab saya rasa nak jawab..saya jawab laaa..;p 

5 Orang yang nak di tag:


SEKIAN..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: