Tuesday, March 29, 2011

Entry Bersepah

Biasa lah tu..bila dah tak tahu nak letak tajuk entry..macam tu lah jadinya..
Ok sebenarnye. saje saya gedik2 nak bagitau yang semalam saya beli peti ais dan mesin basuh..hehehe..


peti ais ni kecik aje...mesin basuh pun semi-auto jek..maklum la..bajet ciput kan..saya beli 2 keperluan rumah ni cuma dengan harga RM868.00...Sangat murah kan..peti ais tu jenama Toshiba dan mesin basuh tu jenama Khind jekk..tak ape lah..asal ade..

lepas 2 jam barang2 ni sampai ke rumah, saya terus guna mesin basuh ni tau...hehe..padahal bukan ade kain kotor sangat pon..tapi disebabkan saya ni memang jenis excited dengan barang2 baru, tu yang saya guna jugak..walaupon hanya basuh sepasang baju kurung...mereng punye aisyah!!;p 

tapi peti ais tu..sampai sekarang saya tak on lagi..sebab tak beli makanan lagi...hehe..nampak sangat kan fungsi peti tu untuk simpan stock makanan semata..;p

dan ada lagi satu cerita..saya baru sahaja menjual dslr saya tu..alhamdulillah..ade jugak orang sudi nak membelinya..cuma sekarang tengah memikir..dslr apa pulak yang nak dibeli..Canon atau Nikon..kalau Nikon..saya ingat nak ambik yang ini aje..sebab yang ini aje yang mampu untuk dibeli..hehehe

tapi kalau Canon..memang saya tak tau model ape yang rate harganya sama yang kat atas ni..jadi kepada readers yang pandai bab2 dslr ni..sila lah rekemen kan kepada saya apa yang ok..:)

SEKIAN..:))

6 comments:

KUREKURE COMEL said...

wahhhh....mina suka basuh baju...sgup kumpul baju utk basuh...kihkihkih...


mina pkai samsung biasa je....
kalau nikon syok kan...

aisyah ahmad said...

hehe..btol3..kumpul banyak2..pastu bsuh kan..baru lah meriah mesin basuh tu..hehe..

samsung ke..ape ke..same je kot mina..janji pandai amik gambor..pastu edit..santekk jekk..:)

regreatnosoul said...

d90 memang pilihan terbaekkk....go for it...or kalau nak lagi best d7000...nak lagi best D700...Nak BEST LAGI D3X!!!!...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

WIshlist kita NIKONG D3X...wachaahahaa


kalau CAnon pulek boleh try 60d nak feminin yang baru punya ni canon 600d...

Feel With Art :)

aisyah ahmad said...

hehe..tq regreatnosoul sbb merekemen..alamak..yg d7000 bebagai tu..mmg tak masok list saye le..tak tecapai dek akalku..hehe..

thanx tau.:)

Mr iz said...

toshiba ok.. he he he... tahan lasak woo.. bab kamera ni aku buta huruf sikit... he he he.... sori ye cik...he he he.. bab rasa makanan ok..he he he... eh eh apa pulak ni...he he he

aisyah ahmad said...

mr. iz..oo..toshiba tahan lasak ek..baru denn tau ari ni ha..hehe

lainkali cerit pasal makan yek mr.iz..hehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: