Saturday, February 26, 2011

Nak Buat GA boleh??

Salam 4 all..

Saya pernah berangan nak buat GA bila follower saya sampai kepada angka 100..dan disebab kan saya tidak mahu digelar sebagai 'Minah Jenin' hanya sekadar berangan semata..saya nak sangat merialisasikan angan-angan saya ni..tapi sebelum tu..saya rasa saya perlu mintak pendapat orang lain kan..boleh tak tolong berikan pendapat korang..

Senang aje..pilih jawapan dibawah:

A--> Buat GA
B--> Buat GA
C--> Buat GA
D--> Buat GA

Nak mintak korang tulun pilih SATU jawapan sahaja..boleh kan?;p

p/s:saya masih waras..

SEKIAN;))

11 comments:

nurulsyuhaida :) said...

setuju! great idea,boleh naikkan traffic ke blog ni :)

me220784 said...

buatlah bagus tu. naik lagi follower kamu. hadiah bagi gempaq ya! :P. saya nak join nanti! :)

aisyah ahmad said...

nurulsyuhaida: tq dear..ni yg buat saya lagi semangat nih..hehe

me220784: tu la pasal..ni tengah duk pikir..hadiah ape yang saya nak kasi...bila GA saya dah start..saya inform awk ye..:)

Nur Hanani said...

bestnya..Buat la GA..saya sokong. :)

Entri Terkini: Top 10 Gajet 4G popular..

Mr iz said...

alamak .... GA tu apa...sengal la aku...he he he...

aisyah ahmad said...

Hanani: tq hanani..:)

Mr iz: alamak!!heheh..xpe2..besernye..org laki jarang join GA ni..sbb kebanyakan hadiahnye..lebih kpd utk pompuan..GA tu..Give Away le ijat..kire kononye..Aisyah Ahmad ni baek hati le nak bg hadiah kat readers die..tapi utk dpt hadiah tu..kene buat satu entry utk GA yg Aisyah AHmad buat..labih kurang gitu le..:)

KUREKURE COMEL said...

mina pilih A...hehehe...mesti nk menang ni...kihkihih

Mr iz said...

ooo... macam gitu rupanye... tima kasih cik ... baru tau ni...he he he ...kalau macam tu saya pilih jawapan D...he he he seba sebelum baut nak kena....A = pkir....B = pkir lagi,pasal apa bendanye...C = pkir lagi,apa nak bg .... he he jd jawapan nye.... D = akhirnye,buat... he he bole ke macam tu...he he he he

aisyah ahmad said...

Kurekure comel: Jawapan anda tepat!!!heeh

Mr iz: Jawapan itu pon tepat!!!!

*Tiada yang salah melainkan benar-benar belaka..;p

diba nadzari said...

Mu buat GA nanti tag ke akuu :D
Aku masuk punyeww.

aisyah ahmad said...

iyo la dibah...:p

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: