Saturday, February 19, 2011

Apo kono ea jang!!

Salam 4 all..

Alasan saya lama tak update blog :
1- Intenet Lembap.
2- Internet Lembap.
3- Internet Lembap.

OK..sekarang ni..kondisi saya adalah sangat pening + kelam kelibut..mana tak nya..2 hari lepas, lappy ini telah di 'format' dan semua dokumen hilang..semua ok!!termasuk segala gambar-gambar saya.memang tension la..rasa nak campak jek lappy ini ke Sungai Pahang depan rumah saya ni ha..lepas tu pulak..last minute saya dapat tahu yang penempatan saya bertukar pulak..bukan lagi di SK Kem Syed Sirajuddin...tapi telah ditempatkan di SK Gedok...nak menangis saya rasa...bayang kan lah..saya dah cari rumah sewa..sekolah pon saya dah pergi tengok..tup tup..tukar baru pulak...pening dah otak saya memikir..mana nak cari rumah lagi..lepas tu..jalan mana saya nak redah untuk sampai ke sekolah...dan macam-macam lagi lah perkara yang saya perlu fikir..Isnin pagi saya kena pergi JPNS untuk ambil surat penempatan..lepas tu terus terbang mencari SK Gedok..mudah-mudahan ALLAH permudahkan urusan saya..doakan ye..

SEKIAN..

5 comments:

KUREKURE COMEL said...

alolo...kesiannye...psal pic yg hilang tu..blh ambil semula tau...
huhuhu...


knape tbe2 tukar sekolah...kesian sgt...tabah tau....

senyum ckit...ok...comel kan...he3

aisyah ahmad said...

pict hilang boleh amik semule??cemane kurekure comel??huhu

tq kurekure comel...saya dah senyum ni..:))))..

Mr iz said...

ye btul cakap cik kue kure kita... walaupun jalan nye perlahan tp otaknye laju...he he... bersabar lah anggap lah ia satu ujian buat kita...ada hikmah disebaliknye tu..... lappy tu kalu nak buang bg tau ye... saya nak kutip...he he...

KUREKURE COMEL said...

aisyah ada software yg blh tarik blik file yg hilang slps format..
huhuhu...

aisyah ahmad said...

Mr iz:tq Mr iz..:)..saya sedang bersabar ni..hehe..BTW..masa pembuangan lappy ini akan di konpemkan kemudian..;p

kurekure comel:ooo..ade yek..hehehe..jakon betol saye..tq kure2 comel..akan saya cari software itu..:)

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: