Sunday, January 23, 2011

If I Have RM100

Salam 4 all..

ok..terima kasih cousin mulat saya..diba nadzari sebab tag saya..:))
Seperti biasa..saya hanya akan join contest yang tak banyak cekadak senang untuk di join..dan setelah dibaca cara-cara nak join..saya terpikat dan terus join...tak percaya..klik sini 

Ok..kalau lah kalau saya ada RM100..saya nak beli menda alah ni....

Eh silap..gila apa saya ni..nak beli menda ni dgn harga RM100..;p..actually..saya mahu ini sahaja..
OK..baru lah logik kan..dan sila lah berhenti kata saya gila..;p...kenapa saya nak reload card yang bernilai RM50 ni adalah kerana...saya boleh buat macam-macam tau..saya boleh telefon mak saya..saya boleh telefon abah saya..saya boleh telefon mak abah saya dan saya boleh telefon...ehh jap2..ayat berulang..;p...jadi...jika nak cukupkan RM100..silalah belikan saya 2 reload card ini ye..Terima Kasih.;p..tambahan pulak..reload card senang untuk didapati di mana-mana...7 Eleven pon ada..jadi, ini memudahkan tugas si pembikin contest untuk membelikannya kepada saya..;p

ok sekian sahaja dan saya mahu tag ini manusia ini:

Sekian..:)

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: