Sunday, January 23, 2011

Dia Adik Saya!!

Salam 4 all..

Seperti yang korang-korang sedia maklum...sekarang saya sangat sibuk (ini betul-betul sibuk..dan bukan berlakon buat-buat sibuk..;p).sampaikan nak BL pon curi2 masa aje tau...esok nak pergi daftar di Maktab Raja Melewar..sekarang sangat penat..:(

ok cerita hari ni..masa tengah breakfast tadi..adik saya Firdaus Ahmad call mak saya dan kata..
"mak..beli paper hari ni...firdaus masuk paper!!"

dan seperti biasa..saya lah yang over-excited nya..dengan tak mandi nya..teru spegi cari paper..dan beli semua paper yang ada kat kedai tu..dan nasib baik ada 3 jenis paper aje di situ..saya rembat semua dan puas pulak belek satu-satu..nak cari muka adik saya yang sorang tu..belek punya belek..saya pon jumpa lah gambar ni..



Sumber: Berita Minggu (23 Jan 2011 ms 24)

cewahh....mesti korang kata saya mengada kan..tak apa..memang saya tak kisah..sebab nya..saya nak bagi tau..yang saya bangga aje bila tengok muka dia masuk paper..sebab adik saya buat mak, abah dan wan saya gembira..*nak tunggu muka sendiri..memang tak lah....;p*

Tu gambar tu masa adik saya tengah duk berdebat dengan pendebat UKM..Peringkat Akhir Debat Keamanan baru-baru ni yang diadakan di UPNM...adik saya dapat naib johan aje..dan dapat lah RM3000.00..oohh..fidaus..ko lah adik aku dunia akhirat..*dan2 je kan..;p*...so..di kesempatan ini..saya nak ucapkan tahniah kat adik saya sebab berjaya dapat masuk peringkat akhir..terima kasih sebab banggakan mak abah..:))

SEKIAN..:))

2 comments:

KUREKURE COMEL said...

sejuk perut mak mengandung....huhuhu

aisyah ahmad said...

huhuh...begitu la gamak nye kurekure comel..:))

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: