Friday, January 7, 2011

Dah cuci tandas??

Salam 4 all..

Amaran:Entry ini sedikit jijik..

Musim2 hujan ni..tak tahu nak buat apa kan..nak keluar rumah malas...nak sidai baju..dah tak cukup ruang..baju 2 hari lepas pon tak kering lagi...so, apa kata korang-korang pergi cuci tandas rumah korang..

Antara perkara yang saya cukup menyampah adalah tandas kotor!!benci betol dengan orang yang tak pandai jaga kebersihan tandas ni...nak-nak kalau kat rumah tu ada anak dara samapai 4,5 orang..tapi tandas nye!!!tak berupe tandas!!

Korang tahu tak..tandas rumah kita..melambangkan kebersihan diri kita tau...ye la..dah nama nya pon tandas..tempat kita nak bersuci..kalau dah tempat untuk kita bersuci tu pon kotor..nampak sangat yang kite ni pengotor kan..

*lepas ni..kepada makcik2 yang nak pergi meminang tu..apa kata pergi masuk tandas rumah perempuan tu dulu...kalau bersih...boleh teruskan acara...kalau kotor..CANCEL pinangan ok!!sebab die pengotor!!!;p

Fakta tentang saya:
1. Dah beberapa tempat saya tumpang tandas kat rumah orang tu dan saya tolong die cuci tandas nya..bukan sebab kesian kat tuan rumah yang pemalas..tapi sebab keselesaan saya sendiri yang nak guna masa tu..

2. Saya akan sental tandas rumah saya 3 kali seminggu sahaja..*hehhe..pemalas jugak kau yek!!

3. Cukup sakit hati bila berkongsi tandas dengan orang yang tak pandai menjaga kebersihan tandas.

2 comments:

NadyNadia said...

hehe, samelah kite. tandas tu mmg sentiasa kene bersih. rse seronok je nk mandi kalau tnadas tu bersih.. :)

aisyah ahmad said...

betol3 nad..kalu tandas kotor..rase menyampah jek nak gune kan

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: