Monday, January 17, 2011

Aisyah Ahmad jadi ustazah JQAF!!

Salam 4 all..

Klik sini untuk semak-->KPLI Ambilan Januari 2011

Tajuk entry, sudah terang lagi kan bersuluh..saya dapat JQAF!!Alhamdulillah..saya sangat seronok..semua orang saya telefon untuk kongsi berita gembira ni..MAK ABAH lah orang pertama saya telefon untuk beritahu berita ni..dan semestinya meraka sangat gembira..saya bersyukur...saya dah dapat kerja tetap!!dan ini adalah antara doa yang saya pohon masa di 'sana'...ALLAH dah makbulkan..:)

Siti Aisyah bt Ahmad!!  Saya!!
:)))))

Terima Kasih kepada mak, abah, wan, adik2, kawan2, dan semua yang mendoakan saya...

**betul ke selama tempoh belajar saya tak boleh pregnant??sebab saya baru bercita-cita nak menikah tahun ni..;p

SEKIAN..

11 comments:

nUmara... said...

tahniah! manfaatkan 18 bln itu.. kekeke..

SyAkuRagi said...

tahniah la ye..doakan aku plak lepas ni..

EIGHT IS SAMANIAH said...

tahniah...semoga menjadi ustazah yang terbaekkk~

aisyah ahmad said...

numara:
tq numara..iye..akan saya manfaatkan 18 bulan itu sebaik mungkin..*bulan ke 19..rambut saya akan botak..;p

syakuragi:
rezki ko ade tu tahun depan..i'ALLAH.:))

samaniah:
tq saman..iyaa..haruslah sentiasa terbaik..hoho

aisyah ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Miss Sunshine said...

Salam.
Tahniah.
Saya rasa tak boleh pregnant kot. Not sure utk program j-QAF. tapi kalau utk program PISMP, hanya dibolehkan bernikah,tapi takleh mengandung.
Kita jumpa di arena perguruan tak lama lagi ye.
Saya doakan yang terbaik utk usatazah.

aisyah ahmad said...

miss sunshine:
saya dah baca T&C die..tak boleh mengandung..nak nikah boleh..hehe..means saya boleh kawen jugak!!hehe..;p.
ok cikgu miss sunshine!!selamat berjuang..:)

Enh Ear said...

tahniah ye... ;)

aisyah ahmad said...

tq enh aer..:))

NadyNadia said...

tahniah!

moga-moga semuanye will be just fine!

aisyah ahmad said...

tq nad!!:)

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: