Saturday, January 1, 2011

2010 Kepada 2011

Salam 4 all..

Hari ni elok cerah ye..jadi elok lah pegi basuh baju dan sidai segera..supaya baju-baju anda cepat kering..sebab petang ni, hujan*jabatan kajicuaca tak cakap..tapi saya yang cakap..;p*


Ok.kembali kepada topik..disebabkan hari ni 1.1.11..jadi, WAJIB lah saya mengeluarkan entry sempena tahun baru 2011..Jadi, sebelum apa-apa..SELAMAT TAHUN BARU ye readers semua!!:)

Dan untuk pengetahuan semua..dibawah ini adalah azam 2010 saya..(dicopy dari sini):
1.Siapkan research paper dgn jayanya..even aku target A- je...hehehe(ye..ye...'saya' masih terok!!)

2.Menghabeskan study kat USIM dgn CGPA 3.30 above..(knp tak 3.5 above??sbbnye..dah tau..memang tak lepas...hahahah)

3.Men'cuba' untuk berjimat cermat seboleh mungkin...(hurrmmmm..ni la paling tak sure bleh wat or tak..)

4.Mencari kerja secapat mungkin..nak kumpul duit...sbb nak kumpul duit adalah kerana perkara berikutnye...jeng..jeng..jeng...

5.'Saya' mahu berkahwin....ye..tidak syak lagi...26 adalah target umur kawin 'saya'...tapi..masalah paling besar adalah...tak ade calon..hehehe...tak pe..ni baru awal tahun...i'ALLAH ade la tu nanti kan...tlg doakan ye...

6.Mahu mengecikkan badan yang terlajak XXL ini...hahahahah...adik aku cakap:"ko ni..tiap2 tahun kate nak kurus..tapi aku tgk..tak de pengecutan pon...perkembangan lagi ade la..."..hahhaha...ntah.aku tak tau..bukan salah aku..;p

Jadi, perlaksanaan nye adalah seperti berikut:

1. Tak tercapai..research paper saya cume dapat B aje.. ;(
2. Tercapai..alhamdulillah...:))
3. Tak Tercapai...heheh
4. Tak Tercapai sepenuhnya...so, secara automatiknye, perkara ke 5 dan 6 tak tercapai jugak le...;p

Kesimpulannya..banyak TAK TERCAPAI dari TERCAPAI..;p

Jadi, azam tahun ni, MALAS NAK LETAK AZAM APE2..cuma nak terus kan apa yang tak tercapai lagi tu..penting tu..;p

SEKIAN:))

2 comments:

Magrib said...

x pa.. buleh cuba lagi.. produk dr rozmey ada... si cendawan reben tu.. menjadi tuh.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

aisyah ahmad said...

hahah..saya sudah mencuba produk si cendawan reben itu..tak menjadi..heheh

yezza..dgn segera akan saya terjah ke blog kamu..:]

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: