Wednesday, December 29, 2010

Tahniah MALAYSIA!!

Salam 4 all..
Tahniah!!Akhirnya..Piala itu milik Malaysia
Saya memang tak berminat mane nak melayan bola sepak ni..tapi disebabkan ade game Malaysia vs Indonesia, saya pon dengan semangat kenegaraan nya ikut adik saya pegi mamak stall untuk tengok bola..*jangan tanya nama kedai..tak ingat dah..;p

Saya sedikit jakun..maklom lah..tak pernah lagi selama saya hidup ni duk pegi mamak semata-mata layan bola..penuh lah orang kat kedai tu...siap ade yang bawak bendera, pastu yang duk conteng muka pon ade..suke pulak saya tengok...kecoh nye tak payah cakap le..

ni aje sempat snap masa Malaysia sumbat gol
*malu nak bangun semata snap gambar..awww

Apa-apa pun tahniah untuk skuad bola sepak negara!!
Tadi, masa duk tengok game tu, macam terkesima lah jugak tengok keeper Malaysia tu..cayalah sama Fahmi..*padahal baru tahu malam ni name die..;p

Pastu kadang-kadang macam sakit hati je tgk ref die kan.....*ellehhh..tak herannn..kami menang jugak..;p

Yang lagi bengkak tu, cameraman kat sane tu asyik duk fokus muke artis pompuan indon yang ada kat stadium tu la..macam lah saya kisah sangat..buat hilang fokus saya aje..

Yang pasti, saya tak nampak penyokong Malaysia kat sana..tapi kan..kalau saya ada kat sana pon, saya tak berani nak pegi stadium..bukan ape..takut bekubur kat situ..

Tadi, saya nampak ade laser hijau kat goal keeper kite..tapi die tak kecoh pon..sebab laser tu 'tak sakitkan mata'..bukan saya kata...tapi..--->>Doktor yang kata <<---Sila klik..

Moral nya:
jangan main kotor, sebab kain yang kotor, susah nak di cuci..;p
menang dijulang..kalah dikutuk...itu lumrah...


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengisytiharkan Jumaat ini sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan menjuarai Piala Suzuki AFF 2010. 
- Utusan

Cuti!!!!yeaaayyyy!!!!!tak pecaya??klik sini
**credit to Pak Cik Sahak

SEKIAN:))

4 comments:

EIGHT IS SAMANIAH said...

kedai mamak kat sini pom penuh gila..neway congrats malaysia..malaysia cuti..hoyeyeh~

aisyah ahmad said...

yeahh!!!!

Nasriq said...

bola...bola...bola...semua cerita bola hari ini...

aisyah ahmad said...

heheh..of coz le..
14 tahuun duk tunggu..
akhirnya dapat jugak kat Malaysia kan..
best3..:)

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: