Friday, December 31, 2010

Sekolah

Salam 4 all..
Sebagai intro..tengok gambar budak comel ni dulu ye..;p
Hari ni, ada perjumpaan bersama Ahli Lembaga Pengelola Sekolah(Kafa (i) Masjid Al-Falah USJ 9, Subang Jaya)...name pon dah hujung tahun..of coz lah duk bincang pasal perancangan 2011 kan..sambil2 tu..buat sekali majlis perpisah dengan Guru Besar dan 2 orang guru..apa yang dibincangkan adalah..RAHSIA...;p

Pengerusi Lembaga Pengelola..macam kenal je kan..hehe
Dato' Syed dan Mantan Guru Besar

Ok..habis sedikit cerita meeting..lepas meeting, semua guru kena pegi check kelas..nak kena make sure semua kelas berada dalam keadaan yang baik untuk digunakan bagi sessi pembelajaran 2011 nanti..

Kelas Saya!!dan saya sangat tak sabar nak decorate bagi cantek!!
Senarai pelajar kelas saya!!
Alamak!!nama abah salah eja!!nak kena saman ni..;p
Tahun 2010..saya pegang budak darjah 2..tahun 2011 nanti saya dipertanggungjawabkan untuk jaga budak darjah 1..saya sangat seronok sebab dapat pegang darjah 1..dan saya masih pegang subjek Bahasa Arab..*jangan kata saya pandai Bahasa Arab ok!!sebab silibus budak2..sangat senang..korang pon boleh tolong mengajar kalau saya MC*...saya tak sabar nak menyanyi dengan budak2 tu semua...best..best..best..

Tahun 2010, KAFA (i) Masjid Al-Falah menunjukkan prestasi yang sangat memberangsangkan..*sebab tu kami guru-guru dapat bonus 1 bulan gaji..jgn jeles..ehem3..;p*..UPKK sahaja, 20 orang pelajar dapat mumtaz..PSRA plak 17 orang pelajar dapat cemerlang...jadi..tanhiah kepada pelajar dan guru sekolah saya!!
bila pencapaian meningkat, ianya adalah satu cabaran kepada semua guru 2011 untuk memaintainkan atau meningkatkan lagi prestasi pelajar..so,all the best ye semua!!

Selamat Tahun Baru 2011...azam tahun baru--->>next entry ye..:)

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: