Saturday, December 11, 2010

Lembap nye kau!!

Salam 4 all..
 


Statistic yang peMALAS!!
 
Pernahkah anda mengalami nya??
Apakah perasaan anda??
Wujudkah jalan penyelasaiannya??

memang benci bile line broadband lembap mengalahkan siput!!dan sebab itu lah saya kurang mengupload gambar..sebab..saya malas nak menunggu..

Fakta:
1.Untul upload gambar di atas sahaja, saya mengambil masa agak lama.sehingga sempat iron baju kurung sepasang dan bersenda gurau dengan khaled al-waled
2.Broadband lembap agaknye sebab saya guna pakej RM48 hengget per month...hehehhe;p

**adik saya kata UNIFI laju macam rimau bintang kejar rusa..betol ke??
**gambar blurr ek..hehe...lantak le..asal korang nampak cket2 sudah le..;p..sori:))

SEKIAN:))

3 comments:

v{AIN}illa said...

gune la streamyx..best..unifi pon superb!!

aisyah ahmad said...

ain..tunggu ade umah sendiri..baru ai pasang streamyx..hehe

v{AIN}illa said...

Good3!!!

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: