Monday, December 27, 2010

Happy Anniversary Mak n Abah!!

Intan Payung saya
Ahmad Haji Daud
&
Zaharah Kasim
Salam 4 all...

Saya hampir-hampir terlupa yang hari ni adalah 27 Disember 2010..apa yang special pasal hari ni adalah..hari ni adalah ulangtahun perkahwinan MAK ABAH ke 29...alhamdulillah...

dan saya juga send message ini kepada mak abah saya:

Selamat Ulangtahun Perkahwinan MAK n ABAH, semoga ALLAH memberkati mak abah..kakde sayang mak abah..

mak saya reply ni:

T.k mak n abah syang kamu semua
(T.k=Terima Kasih..kamu semua..sebab mesti mak forward aje msg tu kat saya dan adik beradik..hehe)

abah saya reply ni:
Tq n we love u.

(mak abah saya memang takkan tulis msg panjang-panjang..tu dah kire panjang lah tu..heheh)

Saya nak anda tahu bahawa:
1.Saya sayang mak abah saya sangat2..
2.Mak Abah saya ibarat nyawa saya
3.Saya adalah anak yang banyak sangat menyusahkan mak abah..kakde mintak maaf mak..abah...:'(
4.Saya sangat2 bersyukur kerana dikurniakan mak n abah seperti MAK dan ABAH...
5.Sekali lagi..SAYA AMAT MENYANYAGI MAK n ABAH!!!

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: