Monday, December 27, 2010

First Time

Salam 4 all...

Semalam, sampai aje berhampiran tol Bentong, saya terus bengang..sebabnye, TRAFFIC JAM ok!!!ni lah first time saya tersangkut kat jam yang melampau kat tol Bentong...sampai naik hangit kereta..agaknye sbb slalu tekan clutch..*itu andaian saya sendiri yg tak pandai pasal kereta*..

Yang kelakar nye, tengah2 orang duk bersesak2 dalam jam tu..ade pulak sorang mamat tu kuar dari Myvi..pastu bejalan ke depan..mula-mula saya ingat orang tu dah gile, maklum la..stress duk lama-lama dalam kereta..rupanya saya silap, mamat tu, turun kereta semata-mata untuk mengambil gambar...hehehe..

ni keadaan jalan hari semalam..*mamat tu pon ade ok!*

Dah jauh bersesak-sesak, rupanya kat depan tu ada lori bapak besar yang bergerak pelahan gile!!**siput pon lagi laju!!**...lepas tu, ade pulak satu bus yang bergerak laju sikit aje dari lori tu, cube memotong lori..adusss..sakit hati je saya tengok..

lebih kurang 5KM nak sampai genting sempah..traffic dah ok..dan ok sampai lah ke Shah Alam..

saje nak tepek muke sendiri yang semakin hari semakin cantik gemuk ni...;p


SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: