Thursday, December 9, 2010

Broadband

Salam 4 all..

sekarang musim hujan kan..baju susah nak kering..tak pe..hantar lah dobi ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian..

paragraph di atas memang tak ada kene mengena dengan entry saya kali ni..ok..bukan ape pon..saje saya nak bagi tahu..saya baru beli broadband..kihkihkih...walaupon orang lain dah bekurun guna..saya tetap nak bangga..sebab.sebelum ni..saya ada broaband..adik saya iemah ahmad yang beli dan simcard nye name adik saya si firdaus ahmad...jadi..setelah diterminate line itu..saya pon daftar lah baru sepenuhnya hak milik saya..jadi..ianya adalah hak milik saya kan..tu yang mengada sikit..

dan boleh lah saya mengupdate blog saya selalu**jgn pecaya statement ni ok!!;p**

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: