Saturday, November 20, 2010

Untuk diri sendiri

Salam 4 all..

"~~26 tahun lepas..time ni..mak tengah menahan sakit nak besalinkan anak mak yg degil ni...dan abah mesti tgh tunggu dgn gelisah kat luar bilik nak tunggu keluarnya anak abah yg dah banyak susahkan abah ni... Alhamdulillah...ALLAH masih pinjamkan aku segala2nya sampai ke hari ni...terima kasih mak..terima kasih abah...~terima kasih jugak kepada semua yg wish birthday kat aku ye..ALLAH bless u..ameen..:))"

--saya copy paste ia dari status facebook saya..

dan saya suka comment ini..ianya dari adik saya..iemah ahmad:


"dan 26taun kemudian,berlakulah perubahan pd si kecil yg lahir tu..dari saiz kaki 1 ke saiz 10..dr S ke XXXXXXL..dr putih ke cekelat..dr pendek ke tggi..dr muda ke tua..tp masih lg dr single ke single...;p"

--ceitttt..agak kurang asam...tapi menarik!!sebab ia adalah realiti...

Saya dah 26 Tahun!!!tua??ishh..tak ade lah..saya tetap begini..**cuma makin berkembang sedikit**...


tahun 2010..usia 26 tahun..saya bersyukur sebab masih lagi dikurniakan kesihatan yang baik...tahun ni jugak...banyak perkara yang menyeronokkan dalam hidup saya berlaku...


1. Khaled al-Waled lahir ke bumi**dia sangat comelllll ok!!**
2. Saya berjaya menamatkan pengajian di USIM..dan konvo dengan seronoknye.
3. Dapat menunaikan umrah
4. Dapat jadi cekgu
5. Dapat kurang berat badan..3 kilo jekk...hahahahhahaha..;p


sebenarnye banyak lagi..tapi biarlah rahsia..cuma satu je target tak tercapai pada usia 26 tahun ni...kaf..ha..waw..ya..nun..

dan sekarang..saya mahu nyanyi ini...

"OH..MAMA...SAYA MAHU KAHWEN!!!"

;p...Selamat Hari Jadi Kepada SAYA!!!!
p/s:saya dah kata kat mak.."mak..raya haji tahun ni..last raya haji kakde kat sini..start tahun depan..kena selang seli ye  mak.."..;p;p

SEKIAN..:)) 

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: