Monday, October 18, 2010

Sebab ape saya ada blog??

Salam 4 all..

skarang ni..kire macam dah jadi tak pelik je bile ade blog..tak macam zaman mula-mula intenet naik...masa tu..bagi saya...orang hok yg ade blog atau pon website sendiri ni macam hebat je**tu pada pandangan mata saya pada ketika itu**
tapi sekarang ni..tak pelik doh..budok skoloh pon doh belambok berblog...ye la..zaman dah canggih...intenet ade di mane..**informasi di hujung jari anda-->ape kena mengena??ntoh..lantakk**

pastu pulop..lain orang..mesti lain jawapan kalo ditanye.."kenapa anda menulis blog?"

kalu saya la..ni jawapan saya...

suka2 je..tak dok niat lain selain suka2...lepas tu..bagi saya...blog ni dah macam ala2 diary saya la**macam la penah tulis diary**...orang lain tak nak baca..or nak kutuk ke..ape ke..memang saya tak kisah...sebab...saya tulis untuk kepuasan diri..dgn ade blog sendiri jugok...saya boleh duk lepas tension kat sini...lepas tu..cerita masalah kat sini..sbb bukan semua orang nok dengor masalah saya..so..kalu saya tulis kat blog..sape nak bace..bace...sape tak nak bace...tak payah bace..

lepas tu lagi..kadang tu..saya duk mengoya..nanti..dah tua2..pastu tengok balik entry2 zaman muda2 dulu...**sekarang la maknenye**..mesti seronok je kan...boleh tunjuk kat anak...cucu...cicik**kalu sempat**...

lagi..**sedia..nak buat ayat mengada cket ni**..dengan adanya blog juga..dapat mengeratkan silaturrahim sesama saudara...bukan kah itu baik?...--tobat le..menci sunggoh dgn ayat 'skema' gini..

dan..sesungguh nya..saya memang tak dok bakat dalam bidang penulisan..makanya..silalah jangan mengutuk andai kata ayat saya ala2 pitam mata bila anda membacanya...**SPM, Bahasa Melayu-->B3**.. ;p

okeh..

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: