Tuesday, October 26, 2010

Peperikasaan

Salam 4 all..

hari ni..hari kedua budak sekolah saya periksa..semua berjalan lancar...setakat ni..saya jaga budak murid darjah satu..seperti peperiksaan yang sudah..saya..sebagai cekgu nya..diWAJIBkan membaca soalan kepada mereka...sangat fun ok!!walaupon terjerit-jerit dan selang 5 minit saya marah-marahkan mereka sebab sangat bising...tapi sangat seronok.

kenapa baca soalan??

sebabnya..level kanak-kanak adalah berbeza..mungkin ada yang terlebih pandai atau terkurang pandai nya...jadi..untuk memudahkan mereka menjawab soalan..saya pon bacakan soalan untuk mereka...

kalau jaga budak darjah 1 ni..kita kena pastikan yang mereka menjawab semua soalan...so, saya akan check 1 by 1 kertas yang dihantar supaya mereka menjawab semua soalan..

ok..itu sahaja..

semoga semua anak-anak murid saya dipermudahkan untuk menjawab soalan..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: