Thursday, October 21, 2010

Berlagak!!

Salam 4 all..

Saya tengok la kan..sekarang ni..tak macam dulu..semua orang dah boleh pakai barang2 branded..kaya a.k.a banyak duit ye org sekarang ni..ataupon..kredit kad ade 10 dalam beg duit*patu nak bayar..tersandar*

Ok..itu hak masing2 nak beli atau pakai barang branded..tapi yang saya cukup menyampah tu..dah beli tu..berlagak pulak**sumpah benci!!!**ye la..saya faham..dia dah beli mahal2..harussss lah belagak sikit kan...kasi tayang satu dunia bahawa dia mampu beli beg 'coach'..spec mate 'CD'...baju 'ed hardy'..jeans 'replay'..telepon 'htc n BB'**patu..seminit sekali die akan tayang telepon die!!double benci!!**..beg duit 'guess'..jam 'fossil'..kasut 'aldo'....perghhh..bejalan pulak kat PV...muka angkuh je..pastu..cemin mata wajib lah dilat di atas kepala**stylo mungkin atau standby takut tiba2 cahaya matahari masuk dalam PV**..bila nampak orang macam ni..tobat saya rasa nak pegi kat die..pastu pangkah kaki dia..biar dia tesungkur..**padan muka!!belagak nak mampossss**...

Oleh yg demikian..ingat ye..org lain pon mampu beli..cuma mereka2 tak tunjukkan aje yg mereka juga ada..dan saya jugak faham..mereka yang berlagak tu pon..mahu orang pandang mereka itu tinggi..tapi..sila lah buat biasa2 jekk..tak payah la obvious sgt keberlagakkan anda itu..

Fakta:
*saya hanya akan shopping bila ada less shj
*saya tak pernah beli jam tangan sendiri sbb abah saya suka beli untuk anak2 nya dan jam tangan saya selama saya hidup ada 2 aje..iaitu Carlo Cardini*dipakai dari saya tingkatan 1 samapai kipsas*..dan yg ke2..Edox.*dipakai dari 2006 sampai hari ni*..
*saya tak pernah beli seluar jeans levi's..tak ada size kot..hahaha..dan hanya ada total woman dan ms.read**itu untuk org gemok*hahah..
Kasut paling mahal saya pernah beli pakai duit saya hanyalah berjenama VINCCI sahaja..dan yg lain2..ditaja oleh abah saya
*kali terakhir saya membeli handphone adalah pada 2005..Nokia ape ntah..harga bapokk mahal..RM1300++**sumpah menyesal**lepas pada tu..saya tak pernah beli handphone dah..sbb tu semua abah saya juga yg belikan..
**kesimpulanya:saya KEDEKUT!!!hahaha..sbb saya syg betol nak buang duit saya untuk beli brg mahal2..

***eh..rasa mcm saya pon belagak jugak la..*benci!!!***;p

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: