Sunday, September 19, 2010

Raya 2010

Salam 4 all...

Selamat Hari Raya kepada semua...baru sekarang berkesempatan update blog..seperti. raya2 tahun sudah..bila hari raya..saya sekeluarga amatlah sibuk..dan raya tahun ni..langsung tak sempat bergambar dgn family...mane nak sempat..pukul 9 pagi budak2 dah beri salam...lepas tu..sampai petang org datang tak henti2...alhamdulillah..murah rezki...sangat seronok mak saya sebab makanan yg di masak semua habis..

MENU:
- Nasi Bukhari
- Nasi Impit ~kuah kacang
- Rendang ayam
- Rendang Daging
- Gulai daging
- Pulut bungkus
- Kek Lapis prune
- Kek Lapis masam manis
- Kek prune
- Kueh Raye ~5 jenis aje.. ok..**kedekut!!;p

Semua adalah licin ok...pinggan mangkuk harus lah bertimbun...tapi tahun ni..tak ada berlaku insiden pinggan mangkok pecah ketika dibasuh...


Gambar raya??seperti yang saya bagi tahu tadi...tak sempat nak bergambar sakan seperti tahun lepas...tapi ada lah jugak sekepinng dua gambar sedare mara..mari layan seketika..


kawan firdaus yang datang beraya..sila datang lagi di tahun depan ye..:))

rombongan wajib nihh...sedare mare belah mak...:))

makteh zaini..~perasmi la ni..familt 1st datang rumah..:))


super veteran kat rumah saya..~bukan senang ok nak begambar dgn wan saya...hanya ini yg mampu di snap..:))

geng kasi gegar...rombongan dari sebelah abah pulop..


wajib bergambor dgn pakwe sorang nihh...

~merekaaa~~

~balik kampong..Gintong...belakang tu..rumah arwah tok...

~laahhh~
Ok...bateri dah nak habes..sambung nanti ye~nanti??bile??~ntah le..

**mmg saje gambar itu di terabur kan..hoho

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: