Sunday, September 26, 2010

The Day

Salam 4 all..

Tarikh:25 September 2010
Masa:1.45 Ptg
Tempat: PICC, Putrajaya

Rasa macam baru semalam saya mendaftar kat usim....eh..semalam??macam tipu sangat pulak...ok2..tukar..rasa macam baru 2 tahun saya belajar kat usim...tup2..hari ni saya dah konvo..perasaan...mesti lah sangat happy...paling best bila depa announce bahawa saya n da gang sudah join alumni usim...rasa macam nak melompat dan melemparkan mortar board setinggi burung di awan...tp apakandaya..kalu saya buat begitu..glemer terbih pulak saya nanti..**tak apa..lupakan...

My Dedication:

ALLAH..
Alhamdulillah...dgn izin dariNYA..saya selamat berkonvo pada hari ini...dan yg paling penting..saya telah berjaya menamatkan pengajian saya dgn jayanya...alhamdulillah....Thank You ALLAH...

MAK ABAH
Terima Kasih atas segala pengorbanan mak abah pada kakde selama ni..abah..terima kasih sebab bagi kakde duit untuk bayar fees..bagi kakde duit belanje...dan buat kakde xpernah rasa susah...terima kasih mak abah..kakde sayang mak abah..

PENSYARAH..
Terima kasih tak terhingga di atas segala tunjuk ajar..segala ilmu yag diberikan...ALLAH sahaja dapat membalas jasa pensyarah2 di usim...saya hanya mampu mendoakan kesejahteraan mereka...

KAWAN2...
terima kasih kepada kawan2 sepengajian kerana mnceriakan hari2 saya di usim..saya sangat bahagia mengenali kamu2 semua..dan saya pasti akan rindu kan panggilan .." Kak Aisyah!!!.."...daripada kamu semua...

SUAMI..
**belum wujud** ;p

Mari lah melayan gambar konvo saya...:))
**untuk tatapan yang berumur 1 tahun dan ke atas**

















**Tahniah untuk semua kawan2..semoga kita jumpe lagi..**

Sekian..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: