Wednesday, September 8, 2010

Baju Raya!!

Salam 4 all..

Eh..lusa dah nak raya??cepatnye masa berlalukan..

Shopping raya??
Itu kan WAJIB utk saya..tahun ni..baju raya saya ada 3 pasang aje..dah tua pon ade baju raya ke??WAJIB ok!!sbb..saya hanya akan beli baju kurung bila hari raya sahaja..so..amatlah perlu untuk mengumpul baju kurung untuk dipakai di masa hadapan...kire ok la tu..setahun belipaling sikit 3 pasang..paling byk..5 pasang...saya tak cerewet utk pilih baju..asal cantik saya bedal*tapi kekadang tu..tak cantik pon saya bedal...ape lg..balik rumah..menyesal la*

Setiap tahun jugak akan ade kasut raya untuk saya..tahun ni..saya dah boleh beli baju raya dan kasut raya guna duit saya sendiri..alhamdulillah...last week ke KL..ayah saya offer kasut raya untuk saya lagi..mustahil la saya nak tolak..so..untuk tidak menghampakan abah dan menjadi anak yang baik..saya pon pilih la kasut..sangat susah ok!!

Kaki saya sangat panjang..ni size yang saya guna:

Vincci : 10(susah nak dpt jugak)
Nose : 10(tapi xpernah beli pon)
Hush Puppies : 8 or 9 (depends on kasot tu)
Lewre : 9 or 10 (still susah..sbb xsemua design ade size besar)
Clark :8(tapi agak suprise sbb baru2 ni..kasut saya tu size 7*size paling kecik pernah saya pakai*)
Bata : tak ada size
Khas : kasut mmg utk org berkaki gajah..so..mmg muat la dgn sy..hehe
Crocs : 9 or 10

Huhhh!!ambik kau..ade sape2 yang boleh lawan size saya?hehe..so..sbb tu kalau saya jumpe size saya..saya terus beli..kalu saya beli yang biasa2..mmg x boleh pakai lama..pernah saya pakai tak sampai seminggu.rosak kasut tu..kesian kasut..tak mampunak tampung berat saya..hahaha..;p
Bila beli kasut..saya mesti kata gini.."Tolong bagi size paling besar ye.."..dan si promoter mesti akan tersenyum..mesti dalam hati die mengata saya kan..heheh..lantak kau...

Ok..preparation utk raya tahun ni semua dah siap..raya tahun ni..best..sbb ade si Khaled al-Walid..anak sedara saya yg comellll tu..dia dah pandai meniarap tau..dan kami satu family sakan jugak lah membeli baju bajan dan kasut utk si kecik ni..semua cute2..tak sabar nak tengok si Khaled pakai baju n kasut raye..

Ok..saya mahu menidurkan diri sekejap..hehe..SELAMAT HARI RAYA..maaf zahir batin..sila lah datang ke rumah..

**saya tukar nombor telepon lg..hehe..

SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: