Thursday, May 13, 2010

Selamat Semuanya

Salam 4 all..

alhamdulillah...saya sudah berjaya menamatkan pengajian saya di USIM...4 tahun saya tunggu untuk ini...akhirnya..tercapai jugak...terasa diri ni macam dah agak ketuaan...tapi tak ape lah...dah adat dunia begitu kan...mane nye ade umur yg tak betambah..

balik aje ke kampung baru2 ni..kebetulan ade bapak dan mak sedara kat rumah...salam2 depa semua...depa semua ucap tahniah kat saya sebab dah abes belajar..rase macam kelakar pulak rase...pastu siap ade pak sedara sorang tu dah suruh mintak koreje...adeiii..malas sungguh saya...saya nak relaz2 dulu kat rumah..

tapi..bile dah rilex kat rumah ni..mula lah memikir..sampai bile saya nak mengikis duit mak abah saya...saya dan adik saya pon bercadang untuk mencari kerja dgn menggunakan diploma yg kami ade...tapi..ape2 pon...bulan julai baru saya boleh start kerja kot...ade beberapa yg perlu saya setle kan...

nak kerja apa???itu saya tak risau...saya tak memilih..mane ade...saya tibai...janji halal..saya pernah la berangan nak kijer kilang..tapi menurut bebrapa kawan yg pernah terjebak dgn kerja kilang..semua kate.."tak payah la aisyah..penat.."...ape??penat ye..ok...tak pe..tak jadi la..kalau macam tu..nanti saya isi segala borang kerja yang ada ye...lagi pon..saya amat memerlukan pekerjaan..sbb saya memerlukan gajinya untuk saya berjoli2an...

SEKIAN..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: