Thursday, May 13, 2010

Adamaya



Salam 4 all....

Saya tengah duk melayan Adamaya..last episode la katekan...selama saya tengok cerita ni...macam2 otak saya fikir...antaranya:-

-wujud lg ke LELAKI sesabar si Adam tu??1 in a million kot kalu zaman le ni nak cari lelaki macam tu..tapi saya rasa dia macam dayus jekk..ade pulak blh biar wife dia becinta dgn jantan lelaki lain?sangat merepek itu orang...lepas tu..baekk sungguh..bagi cheque rm300 ribu kat wife die..oohh...saya sangat suka itu...;p

-ramai ke PEREMPUAN macam si Maya tu dalam dunia ni??kelihatan sangat murah si perempuan yang menduakan suami..tak reti nak besyukur dgn ape yg ade...nauzubillah la..saya tak mau beperangai begini..

-ade rupanya LELAKI sewel macam si dani dalam dunia ni...anak bini sendiri tak reti nak jaga..sibuk sangat nak jaga bini orang..baik hati terlebih betol manusia sorang ni la..sudah la tu..muka tak malu...bini orang..buat macam bini sendiri...adeeiii..pening2 si dani mereng ni..

-seronok nye dapat anak macam si amani tu..sangat cute...

-best nye kalau dapat mak n pak metua yang baek2 macam dalam cerita tu...

ok..SEKIAN:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: