Monday, April 12, 2010

Wan saya

Salam 4 all..

Sebelum tu..kena bagi tau dulu...sekarang saya berada di kampong halaman...iya..saya di jerantut..kemarin balik ke sini...

Pagi tadi..saya teman wan saya pegi bandar..ambik duit wan kat bank...lepas tu..pegi kedai gambar...wan amik gambar..utk wat pasport n visa..wan saya nak pegi umrah lagi..wan kata..pasport lama dah 'tamat tempoh'..so...wan saya nak buat yg baru..

sampai kat kedai gambar..tokei tu kata..wan saya kena tukar tudung hitam...sbb tadi, wan saya pakai tudung kaler pink tadi..pas tu..saya pon..ape lagi..pakai kan la kat wan saya tudung hitam yg ada kat situ...hehhe..wan tak selesa...sbb kene pakai kerongsang...wan merungut2...tak selesa...tapi wan saya sangat comell...tak pecaya..tgk la ni...gambar tadi..hehe

ni gambar utk visa wan saya...

ni gambar utk pasport wan saya...

kan saya dah kate..wan saya chumelll..hehhe

Sekian..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: