Thursday, April 1, 2010

Kembali

Salam 4 all..ALHAMDULILLAH....

**saya nak bercerita panjang ni...so..sile jangan bosan untuk bace...heheh

Actually..hari ni..saya baru je balik nilai..abah saya yang hantar...ape??kate saya manja??dah 26 tahun 25 tahun pon abah kene hantar lagi??tak de la...kebetulan..abah saya ade meeting esok..so abah saya pon hantarkan lah saya sekali...maka saya pon bersenang lenang lah angkut beg besar..satu bag pack dan satu sling beg..woow..banyak nye beg...iye..memang pon..sbb abah hantar..**muke mengada + belagak..;p

Saya kan demam hari sabtu hari tu...seperti yg diceritakan kat entry sebelom ni..saya dah jumpe dokter...lepas tu..ptg isnin tu...tak lama lepas saya update blog....saya demam semula...menggeletar...malam tu..saya ade test multimedia...saya dah cuak..saya malas nak postpone test..sbb nnt..makin demam saye...sudah la kerja belambak2...**sokmo belambak keje saye kan..mcm ni la..org malassss..hehhe**jgn tiru aksi ini...;p

Kebetulan..mak n abah saya sampai dari China ptg tu..dalam 6.30....time tu..saya tgh menggeletar sagt2...abah saya macam tau2 saya sakit..abah call..abah kate abah dah sampai....saya pon ape lagi..menangis...ada 2 sebab saya menangis...

1.Sbb mak abah selamat sampai...rase rindu sangat kat mak n abah....ye la..biasenye...tiap2 hari saya akan call mak saya..tapi dah 4 hari tak cakap...mau nye tak rindu...

2.Sbb saya kan DemAm...jadinye...bile saye demam..saya nak mak abah saya...

bile abah dgr saya menangis..abah pon cuak..abah tnya kenapa..saya dgn teresak2 kata saya demam...xlarat nak bangun...pening...macm2 lagi saya yg mengada ni mengadu kat abah saya....abah pon ape lagi..terus kate gini..

..."..kakde..nanti abah pegi ambik kakde..kita balik kampong.."..

Lepas saya test...abah amik saya...nak balik rumah kat Bera dulu..esok nya baru balik ke Jerantut...seronok sangat jumpa mak abah...sian abah saya ..abah saya demam jugak...dalam kereta..saya tido kat riba mak saya...double mabel la serunuk nye....lena terus jadi tido..**mengade kan saye..;p..sampai kat rumah..saya melepek jugak tidor kat bilik mak abah saya...tapi tak jadi tido..sbb nye..banyak sangat la lipas kat rumah tu...sbb tu la saya tak suka rumah tu...tempat lipas bertelur...maklomla...quaters zaman tok janggut...begitu la...

Bangun pagi je..saya confuse..knp bangun pagi ni..kepala saya dah tak sakit lagi....abah saya pon tegur..."..kakde dah tak demam..abah rasa kepala dah tak panas..."....saya pon senyum aje..dalam hati duk kata.."..agaknye aku demam rindu mak abah.."...tapi..tgh hari tu..pening datang semula...rasa semua menda berpusing...balik aje jerantut..saya rehat kat rumah....lepas tu..mak saya bawak saya pergi klinik...**dokter kat klinik kat kampong saya tak ensem mcm klinik kat nilai..;p;p....Dokter wat urine test..keputusannye...jeng..jeng..jeng....hehe..kene minum air barli banyak2...makne nye???hahahahha...no comment...
Dokter bagi MC sampai hari khamis....hari ni la...sbb tu saya balik hari ni..esok dah xde MC + ade test...

So..saya kene stop sekarang....nanti..saya nak cerita pasal Mak Abah saya pegi jalan2 kat China n tak beli ape2....hahahha..honey moon sungguh la tu kununyee...;p..

**Ahad ni..04 April 2010 pukul 4ptg..tgk la Astro Awani ye..heheh..mengade kan saye..;p;p

SEKIAN..:))

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: