Monday, April 5, 2010

Degil

Salam 4 all...

nak tau tak...masa balik kampong baru2 ni..saya lupa nak cerita yg abah saya telah berpesan kat saya mcm ni:

"..kakde...diet la..control makan...abah tgk kakde dah gemuk makin sihat...kakde makan ape kat sana??diet ye kakde..nanti..gemuk..mudah dapat sakit..."

respond saya: senyum..wat macam tak de perasaan...
lepas tu...depan abah..saya tak makan nasi...abah saya kan jarang ade kat rumah..bila abah saya tak de...saye pon..balun la en. nasi secukup2 nye...hehehhe...sori abah...anak abah yg sorang ni..memang tak makan saman..hanya makan nasi semata2...

ohhh..degil sungguh saya ini!!

Fakta: Saya pernah kurus
Fakta lagi: Saya susah nak kurus semula...
hehehhe...kesimpulannye....

makan banyak2..banyak makan...hahhahaha..;p;p

Sekian:)

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: