Tuesday, March 2, 2010

Oh Lelaki

Salam 4 all..
tujuan entry saya kali ni bukan nak kutuk kaum adam..ye lah...ayah saya pon lelaki...adik n abg saya pon lelaki..begitu juga pakcik2 saya..mereka semua lelaki..dan yang pasti..suami saya kelak turut seorang lelaki...saya cuma pelik..zaman sekarang..mana ye pergi lelaki yang baik2...yang banyak saya jumpa dpn mata hanyalah..

-lelaki tipu bini dan ade betina perempuan lain kat luar

-laki yang makan duit bini..dia malas kerja..pastu..bila bini tak bagi...menyumpah seranah kat
bini..(cehhhh!!mmg tak sedar diri jantan lelaki sebegini)

-lelaki yang sepak terajang penampar dan segala macam keganasan yg dibuat pada bini...(ape..kamu hebat sangat ke??bini kamu bukan lawan kamu..kalau nak sangat..pegi cari undertaker ker..kane ke.tak pon big show...baru lah ngammm.. )

-buat bini macam pelacur + gundik + maid...(hehhh..kamu lupa ke???isteri tu amanah untuk kamu jaga..menjawab lah kamu kat 'sana' nanti..)

-lelaki yg isteri lebih dari seorang..dan melebihkan bini muda nya..INI TIDAK ADIL!!!(ni cukup saya menciiii tau!!tapi si bini muda tu pon beragak lah..awak tu amik laki org...tak reti2 nak hormat bini tua ke??kalau seminggu 7 hari suami tu duk menepek je kat rumah awk...bila masa nya turn bini tua...**alhamdulillah..saya tak pernah bermasalah dgn mak tiri saya..:)..tq ALLAH..)

-Lelaki yg ego tak bertempat..

********************

saya juga tidak mengatakan lelaki baik sudah pupus ditelan zaman...cumanya..jumlah nya hanya minoriti....
oleh yg demikian ..wahai pembaca2 yang bernama LELAKI..renung2kan...

2 comments:

fadlah said...

hehehe sabo jela aok ni..kekekee

aisyah ahmad said...

hehhe..tgh besabor la ni wehhh:p

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: