Wednesday, March 17, 2010

It's Complicated

Salam 4 all..

semua benda dah jadi susah + sukar + menjengkelkan...saya tak tahu kenapa..mungkin orang yang cerdik pandai akan berkata...

.."...aisyah..kamu yang telah meng'set' kan dalam fikiran kamu sesuatu perkara tu susah..maka ia akan jadi susah.."

kadang2 saya terfikir..adakah saya ini seorang yang kurang motivasi???mungkin ya..mungkin tidak...sbb saya selalu fikir.."bila org lain boleh buat..makanya..saya juga pasti boleh.."...penghalang???bukan org lain..tapi diri saya sendiri...arghhhh.susah betol jadi manusia yg bernama aisyah ni la..semua benda fikir complicated...

dah..dah...saya dah letih merepek..

**yeahhhh!!entry kali ni sangat merepek!!sumpah!!saya tak tipu!!

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: