Monday, March 1, 2010

01 Mac 2010

Salam 4 all..

1 Mac 2010????maknanya:

-lagi sehari utk test method

-lagi 3 hari utk test OOP

-lagi beberapa hari kena submit assigment method pengajaran quran

-lagi semingu utk test Finance n Database

-lagi seminggu kawan baik saya zaman sekolah mahu menamatkan zaman bujang

-lagi 2 minggu kawan baik saya zaman kipsas nak jadi bini org

-lagi 2 minggu 2nd cousin saya yang main masak2 dgn saya masa kecik2 dulu akan mendirikan rumah tangga..

-lagi sebulan lebih utk final exam

-lagi 2 bulan untuk saya submit thesis

-lagi 2 bulan saya akan menamatkan degree saya

sungguh tension saya ketika ini kerana sangat banyak menda kena fikir!!semoga ALLAH mudahkan urusan saya dan kamu semua...

Sekian terima kasih.


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: