Friday, February 19, 2010

Saya rajin!!

Salam 4 all..

betol la..ni la saya..SITI AISYAH AHMAD..kenapa??tak percaya ke yg saya tengah rajin update blog..sebenarnya..rajin saya sangat susah untuk datang bertandang dalam diri saya..agaknye sebab sekarang saya menggunakan broadband adik saya dan ianya adalah sangat laju jika dibandingkan dgn broadband saya yang sesungguhnya sangat2 lembap...hingga membuatkan saya rasa mahu membalingnya dari tingkat 9 flat yg saya sewa sekarang...tapi tak sampai hati..(sebenarnya bukan tak sampai hati...tapi memikirkan harga nya yg lebih dari rm150 tu..kalau lah harganya rm1.20..hari2 saya tukar yg baru....)

sebenarnya, esok saya akan ke Kedah..sbb nak kene interview lecturer kat KUIN...sesungguhnya..saya sangat amat penat sekarang dan saya pasti..esok pagi saya masih akan penat...makanya..saya amat berharap housemate saya akan mendrive esok..hehehehe....sori cik mie...

saya harusss lah tidur sekarang..makanya....

SEKIAN...

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: