Friday, February 12, 2010

(",)

Salam for all..
Sekarang saya sedang berada di rumah sewa saya di Nilai. sedang orang lain sibuk2 balik ke kampung sebab mid term break dah mula..saya tetap tak sibuk langsung nak balik..saya rindu sangat pada mak abah saya..tapi saya jugak memikirkan tentang pelajaran saya..

ThesiS + miD tErm Test + multimediA pRojEct

kesemua di atas menyebabkan kepala saya ditumbuhi bintang2 dan dikelilingi rama2..rasa diri ni macam serabut sangat..semua tak well-organized...semoga ALLAH bantu saya dan permudahkan urusan saya...

hari ni, saya pegi lah ke shah alam...bukan jalan2..tapi pegi tukar kereta dgn adik saya..adik saya nak balik pahang hari esok..so, saya pon buat keputusan utk tukar kereta dgn adik saya..maklom la..tangki kereta ABAH saya yang saya gunakan sekarang ni..terlalu besar...macam tak mampu ajer utk saya mengcover tank nye yang gedabak itu..so, untuk penjimatan selama saya berada di nilai ini..saya pon guna lah kereta adik saya yg tangki nya bersesuaian dgn taraf hidup saya...penjimatan lah kata kan..

sekian sahaja.saya sudah ada mood utk memulakan assignment saya yang sepatut nya dihantar before 5pm tadi..hahahhaa..saya kan baekkk..suka buat rules sendiri...**jangan tiru aksi saya..no good at all...hehhehe

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: